nők

Újságok egy árushelyen

Megújult a Nemzeti Olvasottságkutatás

2021-től a Nemzeti Olvasottságkutatás (NOK) módszertana megújult, egy globális médiakutatási termékhez,  a Célcsoport Index Kutatáshoz (TGI) csatlakozott, amelynek keretében önkitöltős kérdőív segítségével kaphatunk képet az olvasottsági adatok és trendek alakulásáról évi 20 ezres nagyságú, 15-75 éves lakossági minta alkalmazásával.

Az afgán média a tálibok hatalomátvétele után

Lecserélt műsorvezetők, szünetelő showműsorok – a médiában is új korszak kezdődött Afganisztánban (videó)

A tálib hatalomátvétel óta több helyen lecserélték a női műsorvezetőket férfiakra, levették műsorról a szórakoztató jellegű showműsorokat, az állami csatornán pedig muszlim prédikációk és a tálibok bejelentései láthatók. A női újságírók fenyegetésekről számolnak be, ugyanakkor a helyzet ellentmondásosságára utal, hogy az egyik tálib tisztségviselő egy női műsorvezetőnek nyilatkozott. Van néhány különleges felvételünk is.

Nők a PR szakmában

Csekély a női vezetők aránya a PR-szakmában

Bár a PR-területen dolgozók kétharmada nő, vezetői posztra jóval kisebb arányban lépnek előre – erre hívja fel a figyelmet a nőnap alkalmából a Magyar Public Relations Szövetség egy 2020-as kutatás adatai alapján.

újságos, újságok, magazinok

A hazai sajtópiac reklámbevételeinek több mint tizede landol nem mért lapoknál

Egy friss, a MATESZ, a Kantar és a NOK által készített, szerdán nyilvánosságra hozott magyarországi elemzés szerint a mérés által hitelesített nyomtatott médiatermékek ugyanakkor stabilan számíthatnak a print piaci költések nagy részére. Kiderült az is, hogy mely tematikák vonzzák be leginkább a hirdetőket.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások