
Eltűnnek a hiányos öltözetű lányok a Blikkből
Elköszön a Nap lánya rovattól a bulvárlap.

Elköszön a Nap lánya rovattól a bulvárlap.

A tudásmegosztás és közösségépítés a cél.

2021-től a Nemzeti Olvasottságkutatás (NOK) módszertana megújult, egy globális médiakutatási termékhez, a Célcsoport Index Kutatáshoz (TGI) csatlakozott, amelynek keretében önkitöltős kérdőív segítségével kaphatunk képet az olvasottsági adatok és trendek alakulásáról évi 20 ezres nagyságú, 15-75 éves lakossági minta alkalmazásával.

A tálib hatalomátvétel óta több helyen lecserélték a női műsorvezetőket férfiakra, levették műsorról a szórakoztató jellegű showműsorokat, az állami csatornán pedig muszlim prédikációk és a tálibok bejelentései láthatók. A női újságírók fenyegetésekről számolnak be, ugyanakkor a helyzet ellentmondásosságára utal, hogy az egyik tálib tisztségviselő egy női műsorvezetőnek nyilatkozott. Van néhány különleges felvételünk is.

Bár a PR-területen dolgozók kétharmada nő, vezetői posztra jóval kisebb arányban lépnek előre – erre hívja fel a figyelmet a nőnap alkalmából a Magyar Public Relations Szövetség egy 2020-as kutatás adatai alapján.

A Nemzetközi Újságíró Szövetség nemrég publikált felmérése szerint a COVID-19 járvány idején az újságírónők közel kétharmada tapasztalt erősödő hátrányos megkülönböztetést a munkája során.

A Médiatanács szerint csak egyéni sérelem történhetett, nem pedig úgy általában véve a női országgyűlési képviselők megalázása. Ez az a műsor, amelyben Kövér László fideszes házelnök arról beszélt Bayer Zsoltnak, hogy szánalommal tekint azokra az országgyűlési képviselőkre, „akiknek a személyi száma 2-vel kezdődik.”

Több médium közérthető tartalmak mellett országos szűrőkampánnyal, egészségnappal, olvasói pályázattal kívánja felhívni a figyelmet az életmódváltásra és a betegségmegelőzés jelentőségére.

Egy friss, a MATESZ, a Kantar és a NOK által készített, szerdán nyilvánosságra hozott magyarországi elemzés szerint a mérés által hitelesített nyomtatott médiatermékek ugyanakkor stabilan számíthatnak a print piaci költések nagy részére. Kiderült az is, hogy mely tematikák vonzzák be leginkább a hirdetőket.

A megváltoztatott logóval a budapesti székház környékén járók is találkozhatnak.