
Névtelenül írt véleménycikkben üzen a közmédia az amerikai nagykövetnek
Egy plakátkampányra reagált egészen érdekes módon az állami média.
Egy plakátkampányra reagált egészen érdekes módon az állami média.
A kisiskolások tudományos kísérletezésének ad teret a közmédia gyerekcsatornájának általános iskolás bajnoksága, amelyet egyik népszerű ismeretterjesztő sorozatuk, a Derítsük ki! inspirált. Áprilisban 10-től egy újabb kihívást kell megoldaniuk a diákoknak, akik az erről készített rövid videóval pályázhatnak az ajándékokra.
Az MTVA működéséhez képest egészen korrekt anyag ment volna le a köztévén, ha nem mulasztották volna el megemlíteni, hogy a bemutatott ügy szereplőinek milyen politikai kötődései, kapcsolatai vannak.
Egy MTVA-s középvezetővel egyeztetett a Fortepannal, és ez alapján felcsillant a remény, hogy rendezhető békésen az a szerzői jogi vita, ami korábban a Kudlik Júliát és Vitray Tamást is tartalmazó régi fotók letörlésével fenyegetett.
Az állami média felszólítólevelet küldött a vizuális értékmentésekkel foglalkozó Fortepannak, hogy tüntessen el bizonyos képeket az archívumából, mivel ezekre nem rendelkezik jogosultsággal.
Papp Dániel, az MTVA vezérigazgatója szerint azért kell az 58 millió forintos saját autómosó a médiavállalatnak, hogy biztosítani lehessen a „közmédiától elvárható kulturált” megjelenést. Eközben Tóth Bertalan MSZP-s frakcióvezető kikérte, mennyiért mossák a minisztérium autókat.
A harminc éves múltra visszatekintő NATPE több mint 400 vásárlót vár Budapestre idén júniusban a lineáris televíziós csatornák, streaming platformok és forgalmazó cégek részéről – derült ki a Media1-hez eljuttatott sajtóközleményből.
A Fővárosi Törvényszék első fokon, nem jogerősen helyreigazításra kötelezte a Magyar Távirati Irodát és a Magyar Nemzet napilapot, valamint annak online változatát a CÖF-CÖKA sajtótájékoztatójáról szóló tudósításaik miatt.
A Demokratikus Koalíció (DK) közérdekű adatigénylést nyújtott be az MTVA-hoz, hogy megtudják, mekkora fizetésekért dolgoznak náluk – ahogy a Media1-hez eljuttatott közleményükben fogalmaznak – a „fideszes propagandisták”.
Összesen nettó 450 millió forintot fizet az MTVA a képernyős munkatársaknak és a műsorvendégeknek nyújtott fodrász, sminkes és stylist szolgáltatásokért – derül ki az uniós közbeszerzési értesítőből, vagyis a TED-ből.