
Mészáros Lőrinc plakátcégeinél is nagyobb profitot termelt tavaly a JCDecaux Hungary
A francia multi magyarországi leányválalata több mint 2 milliárdos osztalékot fizet a tulajdonosoknak.
A francia multi magyarországi leányválalata több mint 2 milliárdos osztalékot fizet a tulajdonosoknak.
Maradt a cég a közterületi reklámpiac egyik legnagyobb szereplője.
Az ítélet szerint a reklámcég jogszerűtlenül, így érvénytelenül mondta fel a hetilap hirdetési szerződését, ami miatt egy ideje nem tudja magát a közterületi hirdetőoszlopokon hirdetni a HVG, ahogyan azt tette 40 éven át.
Gulyás János, az MRSZ tavaly év végén megválasztott elnöke egy interjúban azt is mondta, nem gondolja, hogy összefüggene a reklámadó 2022-ig történő felfüggesztése és az, hogy a Fidesz szeretne visszatérni az Európai Néppárt közelébe. A Magyar Reklámszövetség egyébként nagyon üdvözli a döntést, ahogy szimpatizál a médiatörvény reklámszabályozást érintő részével is.
Látta már, mi került az utcai hirdetőoszlopokról 40 év után kiszorított HVG címlapjai helyére az utcákon? Mutatjuk.
A látványos tiltakozás oka, hogy a Mészáros Lőrinc közelébe került Mahir Cityposter húzása miatt a HVG nem népszerűsítheti magát az általa bérelt utcai hirdetőoszlopokon, ahogy azt 1979 óta megtehette. A Mahir Cityposter eközben továbbra sem válaszol a kérdéseinkre.
Nem hirdetheti magát többé a HVG Hetilap a Mészáros Lőrinc közelébe került Mahir Cityposter hirdetőoszlopain, pedig 40 éven át így reklámozta a kiadó az aktuális címlapjait.