közönségmérés

Újságok egy árushelyen

Megújult a Nemzeti Olvasottságkutatás

2021-től a Nemzeti Olvasottságkutatás (NOK) módszertana megújult, egy globális médiakutatási termékhez,  a Célcsoport Index Kutatáshoz (TGI) csatlakozott, amelynek keretében önkitöltős kérdőív segítségével kaphatunk képet az olvasottsági adatok és trendek alakulásáról évi 20 ezres nagyságú, 15-75 éves lakossági minta alkalmazásával.

Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés ügyvezetője a Nemzetközi Sportmenedzsment Konferencián 2016-ban

28 év után visszavonul Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés ügyvezetője

A Media1 megtudta, hogy a Magyarországon működő tévécsatornák nézettségét egyedüliként mérő céget 28 éve irányító Vörös Csilla ügyvezető hamarosan visszavonul. Az utódja a Vodafone-tól érkezik, és egy darabig Vörös Csilla társügyvezetőként, majd azután tanácsadóként fogja őt segíteni.

tévénézés, tv, tévé, breaking

Megváltoztatta a magyarok tévénézési szokásait a koronavírus az elmúlt egy évben

A Nielsen Közönségmérés által készített elemzés szerint változatosan alakult a COVID-19 kitörése óta elmúlt egy év a televíziós piacon: míg a sportcsatornák tavaly őszig a pandémia vesztesei közé tartoztak, a sorozat- és életmódcsatornák a kialakult helyzet nyerteseinek mondhatják magukat. Több időt töltöttek a magyarok a képernyők előtt, azonban megmaradt a szezonalitás.

A DKT/ gemius 2020.10.23-i adatai

Megváltásként fogadta a médiaszakma a DKT-s közönségmérés megújítását (x)

Számos újdonságot, kényelmi funkciót hozott a digitális médiapiac szereplői számára, hogy a Digitális Közönségmérési Tanács október elejétől bevezette Magyarországon az e.gemius nevű felhő alapú szoftvert. A médiaszakma képviselőit, ügynökségi szakembereket kérdeztünk az első tapasztalatokról.

dkt

A fideszes médiaholding a saját hírkereső után saját digitális mérést is szeretne?

Egyes információk szerint a Digitális Közönségmérési Tanácsból való kilépését fontolgatja a KESMA, ami ha megvalósul, nem szerepelnek majd a kormányközeli médiaholdinghoz tartozó digitális felületek, például az Origo látogatottsági adatai a hirdetők által figyelt rendszerben. Érkezett olyan információ is, ami alapján viszont inkább növekedhet a KESMA beleszólása a DKT működésébe.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások