kommunikációs kampány

Balásy Gyula, a New Land Media Kft. és a Lounge-csoport tulajdonos-cégvezetője

Gigantikus állami pénz Balásy Gyuláéknak: 24 milliárdos megbízás

A kormányközeli New Land Media és a Media Dynamics Kft. lett a befutó a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) médiaügynökségi és kutatási feladatok ellátására kiírt tenderén. Akkor még nem voltak ismertek a számok, most azonban kiderült, pontosan mennyi közpénzt szán a marketinges feladatokra a kormány: a keretmegállapodás értéke 24 milliárd forint.

Sándor Imre PR-díj

Sándor Imre PR-Díj 2019: 11 pályázat került shortlistre

Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2019-es Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri hétfőn kihirdette, hogy mely pályamunkák kerültek shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

Sándor Imre PR-díj

Bejelentették az idei Sándor Imre PR-Díj zsűrijét

A hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban nevezhető pályázatokat 6 fős, a kommunikációs- és pr-szakma szakembereiből álló grémium bírálja el. Pályázni október 11-ig lehet.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások