
Magyar vállalkozásokat támogató programot indított az eMAG
Az internetes piactér új programja segít a profi e-kereskedővé válásban az internetes értékesítéssel még csak most ismerkedő cégeknek.
Az internetes piactér új programja segít a profi e-kereskedővé válásban az internetes értékesítéssel még csak most ismerkedő cégeknek.
DisplayNow néven indult el a Hiventerus Magvető Alapjának finanszírozásából az új adtech cég, mely kifejezetten a kkv hirdetőket célozza.
Mit jelent pontosan az IPO kifejezés, miben rejlik a hozzáadott értéke, és miért célszerű vele tisztában lenni kereskedőként? A bejegyzésben ezeken a kérdéseken megyünk majd végig, remélhetőleg ezzel is kiemelve az IPO fő esszenciáját.
A klubközösség célja, hogy a kkv-k online is bemutatkozhassanak, potenciális ügyfelekre és szakmai kapcsolatokra találjanak.
A kis és közepes hazai netes és televíziós műsorterjesztő kábelcégek már eddig is komoly gondokkal küzdöttek, de a koronavírus további nehézségeket okoz számukra. Erre hivatkozva az érdekképviseleti szervük különböző kormányzati intézkedések bevezetését sürgeti a miniszterelnöknek írt segítségkérő levélben.
Az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures több mint 300 portfólió startuppal és 20 milliárd forintnyi befektetéssel a háta mögött új kkv üzletágat indít, amely a hazai kis- és középvállalati szektort kívánja erősíteni, legyen szó akár cégen belüli generációváltásról, akár külföldi befektetések tőkefinanszírozásról.
Március végéig várják a UPC Tuning Show pályázatára a hazai kis- és közepes vállalkozások pályázatait.