
Tovább növeli a médiatulajdonosok hirdetési bevételeit az R2B2 (x)
Programozott hirdetési megoldásával lépne a magyar piacra a cseh vállalat.
Programozott hirdetési megoldásával lépne a magyar piacra a cseh vállalat.
A YouTube bejelentette, hogy átlépte a 2 milliót a YouTube 2007-ben elindított partnerprogramjában résztvevő partnerek száma, akikkel megosztja a hirdetési bevételeket.
Az üzletrészért a Buzzfeed részvényeket ad.
Ezúttal is hatalmas reklámbevételre tett szert a Facebook.
A közös jogkezelők nemzetközi szervezete, a CISAC 2020-ra 20-35 százalékos visszaesést jelez előre a jogdíjakat illetően, de egyes területeken ennél is nagyobb visszaeséssel kell számolni. A koncertbevételek kiesése után ez újabb csapást jelent a zeneiparnak.
A magyar hírmédiumok 40 százaléka a bevételeik több mint harmadát a Nemzeti Együttműködés Rendszere, azaz az állam adja. Ha e termékeknek piaci alapon kellene talpon maradniuk, jelentős részük újratervezésre kényszerülne, állapítja meg egy napokban publikált elemzés.