
Komoly Tiktok-függőség alakult ki a fiatalok jelentős részében
Egy nemrég elkészült, az iFaktor által készített kutatás szerint a „Z” generáció TikTok-függő: minden tizedik 13 és 25 év közötti fiatal napi 5 óránál többet tiktokozik.
Egy nemrég elkészült, az iFaktor által készített kutatás szerint a „Z” generáció TikTok-függő: minden tizedik 13 és 25 év közötti fiatal napi 5 óránál többet tiktokozik.
Elsősorban marketing, értékesítési és innovációs területen számítanak az új tulajdonosok tapasztalataira a felvásárolt cégnél.
A Vince.hu gasztronómiával és italkultúrával is foglalkozik.
Egyetlen hét alatt közel háromszázan jelentkeztek az iFaktor tehetségkutatójára.
Az eddigi főszerkesztő, Kolozsi Gábor kommunikációs igazgatói posztot kap a HG Médiánál.
Nagy Tamás lett a KOD Média Kft. digitális hirdetési vezetője.