
A Ringier Hungary mesterséges intelligencia nagykövetet nevezett ki a menedzsmentjében
Az AI-nagykövet munkája többek között a Glamour, a Blikk, a Kiskegyed, a Sportal.hu, az EgészségKalauz és a Noizz márkákhoz is kapcsolódik.
Az AI-nagykövet munkája többek között a Glamour, a Blikk, a Kiskegyed, a Sportal.hu, az EgészségKalauz és a Noizz márkákhoz is kapcsolódik.
A Ringier glossy magazinja rendszeresen él majd két nyomtatott lapszámának megjelenése közé illesztve a nemzetközi színtéren is újszerűnek számító megoldással.
Csatlakozik médiaportfóliójával a Ringier Hungary médiavállalat a nemzetközi EqualVoice kezdeményezéshez, melynek célja, hogy növelje a nők láthatóságát, szakértői jelenlétét a médiatermékekben. Az EqualVoice célja, hogy csökkentse azt a minőségi és mennyiségi aszimmetriát, amely globális szinten megfigyelhető a férfiak és nők szakértői megszólalása terén a médiában.
Bővíti videós tartalomkínálatát a Ringier Hungary, ehhez pedig egy saját, a Media1-hez eljuttatott közleményük megfogalmazása szerint „a televíziós stúdiók technikai tudásával konkuráló technikai teret” épített székházában a médiavállalat.
Lezárja együttműködését a blikk.hu, a sportal.hu, a kiskegyed.hu, a glamour.hu, az egészségkalauz.hu, valamint a noizz.hu portálok kiadója az Adaptive Media sales house céggel, és jövő januártól házon belül, saját értékesítő csapatával látja el a Ringier Hungary a médiavállalat digitális felületeinek hirdetésértékesítését.
A Blikk, a Blikk.hu, a Kiskegyed, a GLAMOUR, számos tv-műsorújság, magazin, illetve online médiafelület kiadója által indított Újrakezdők program lényege egyrészt egy speciális, kkv-knak szóló lehetőség, másrészt szerkesztőségi cikkekben is kiemelten foglalkoznak az újraindulással.
A médiavállalatnál is megerősítették a Media1 piaci forrásokból származó információját. Elmondták azt is, mi áll a hátterben, hogyan szervezik át a terület irányítását, és azt, hogy a volt vezető külsős szakértőként ezután is kapcsolatban marad majd a céggel.
Idejét sem tudjuk, mikor övezte utoljára ekkora bizonytalanság az üzleti élet alakulását, s bár 2020 kétségtelenül a kihívások éveként vonul majd be a történelembe – és a pénzügyi jelentésekbe –, legalább azt bizonyosan elmondhatjuk, hogy erős első negyedévről indultunk. A Ringier Axel Springer Magyarország körképe digitális erősségeiről és válságtűrő print zászlóshajóiról.