
Közel félmilliárdos bírságot kapott az Ékszer TV
A GVH tisztességtelennek találta a műsor ékszer-értékesítési gyakorlatát.

A GVH tisztességtelennek találta a műsor ékszer-értékesítési gyakorlatát.

A GVH versenykorlátozás gyanújával indított eljárást a Star Network MCN Szolgáltató Kft.-vel és a 4KIDS Meseportál Kft.-vel szemben. A versenyhivatal szerint a cégek felosztották egymás között a piacot.

A Gazdasági Versenyhivatal arra hivatkozva szüntette meg a Magyar RTL Televízió Zrt. és a Central Digitális Média Kft. összefonódásának vizsgálatát, hogy az eljárás során kiderült: időközben a felek fúzióval kapcsolatos akarategyezsége megszűnt, így az eljárás a hatóság álláspontja szerint okafogyottá vált.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárást folytatott a Tesco ellen, de a folyamat büntetés helyett végül azzal zárult, hogy a hatóság elfogadta a vállalat kötelezettségvállalását, hogy fejleszti, valamint a teljes országra kiterjeszti a kiszállítással kapcsolatos szolgáltatásait.

A Media1 információi szerint a GVH nemrég végzéssel tette nyilvánvalóvá, hogy ismételten sem vizsgálja érdemben az RTL Magyarország és a 24.hu-t is tulajdonló Centrál Digitális Média összefonódására vonatkozóan évekkel ezelőtt benyújtott kérelmet – annak ellenére, hogy a vizsgálat lefolytatására kötelezte nemrég a Kúria a versenyhatóságot. Az ügy megint bíróságra kerül.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) szerint a be2.hu és az academicsingles.hu társkereső weboldalak tisztességtelenül jártak el a fogyasztókkal szemben.

A Gazdasági Versenyhivatal módosította a DIGI-Invitel fúziót jóváhagyó tavasszal kiadott határozatát és egyúttal eljárási bírságot szabott ki a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft-re ismételten hibás információ-szolgáltatás miatt.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata alapján Berki Krisztián neje anélkül reklámozta egy kereskedő cég óráit a közösségi oldalán, hogy megjelölte volna a posztok fizetett jellegét.

A Gazdasági Versenyhivatal szerint tisztességtelenül reklámoztak.

Többek között az állítja a Versenyhivatal a Media1-nek, nem igaz, hogy a GVH hiúsította meg annak idején, hogy az RTL Magyarország megvásárolja a Central Digitális Média Kft. 30 százalékát, hanem kényszerhelyzetbe hozta a hivatalt a Médiatanács ezzel kapcsolatos állásfoglalása. Állítják továbbá, épp azért kértek be nemrég adatokat az RTL-től, mert a megvásárolni kívánt Central Digitális Média Kft. időközben már beolvadt a Central Médiacsoportba.