
Durván meghamisította az állami M1 a K&H elemzőjének szavait a Tisza Párttal kapcsolatban
Súlyosan torzítva szemlézte az M1 Híradó a 444 egyik cikkét a Németh Dáviddal, a K&H vezető elemzőjével tartott sajtóbeszélgetésről.

Súlyosan torzítva szemlézte az M1 Híradó a 444 egyik cikkét a Németh Dáviddal, a K&H vezető elemzőjével tartott sajtóbeszélgetésről.

Ilku Miklós, a Sportal nevű sportportál volt főszerkesztője veszi át a kormányközeli gazdasági hírportál, az Economx főszerkesztését. Rajta kívül bejelentették az új ügyvezető igazgatót is, akit cégcsoporton belül talált meg a tulajdonos Indamedia Csoport.

Szaldó címmel indul egy új tévéműsora, Cash flow címmel pedig podcastja a Világgazdaság volt főszerkesztőjének.

Gulyás Jánossal, a Magyar Reklámszövetség elnökével részletesen is átbeszéltük mindazt, ami a magyar reklámtorta adatai mögött meghúzódik.

Az emberek többségének sajnos egyáltalán nem, vagy csak hosszú évtizedek során sikerül rájönnie arra, hogy mi is a helyes irány a karrierje szempontjából. Ettől függetlenül

A műsorvezető Baka F. Zoltán, aki korábban az Mfor-Privátbankár főszerkesztője, majd egy ideig a HVG vezető szerkesztője volt.

Számos fontos változást tartalmaz a törvényjavaslat.

Emelik az adónem keretét, valamint véget vetnének a bujtatott foglalkoztatásnak is.

A Minősített Könyvelők Egyesülete szerint nagyjából 400 ezer egyéni vállalkozó megélhetését nagyban érintené a kata megszüntetése. Eközben a DK a legkisebb magyar vállalkozások csődjétől tart az adónem esetleges eltörlése kapcsán, ezért petíciót indít a Parragh László, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnök által szorgalmazott lépés ellen. A kamarai elnök eközben arról beszél, hogy 2023-tól szüntetnék meg az adónemet.

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei, köztük az IAB, a MEME és az MLE is arra figyelmeztetnek, hogy a reklámadóról már korábban is bebizonyosodott, hogy mennyire káros a teljes magyar gazdaságra, ezért visszavezetését nem támogatják. Az MRSZ és társszövetségei közleményükben azt is levezetik, hogyan hat pontosan a gazdaság teljesítményére a reklámadó.