
Már több mint kétmillió magyar fizet elő valamelyik streaming szolgáltatásra a GKID legújabb kutatása szerint
A Disney+ hazai indulásának apropóján ismét felmérést készített a nemzetközi videó streaming platformok használatáról a GKID.
A Disney+ hazai indulásának apropóján ismét felmérést készített a nemzetközi videó streaming platformok használatáról a GKID.
A koronavírus okozta kényszerdigitalizáció két éve sem volt elegendő ahhoz, hogy a távmunka, valamint a digitális kommunikációs és vállalati eszközök használata széles körben elterjedjen a magyar kis- és középvállalkozások között – világított rá a Digiméter a Media1-hez eljuttatott, 2022 tavaszi felmérésében.
Publikálták a kapcsolódó, munkahelyeket vizsgáló kutatást is.
Az Economia által készített régiós felmérésből az is kiderült, hogy a magyarok 7 százaléka szerint nincs is szükség független médiára.
Folyamatos, de lassuló növekedésben az e-kereskedelem: 32,4 százalékos éves növekedést követően 1203 milliárd forintos forgalommal zárta a tavalyi évet belföldi online kiskereskedelem.
Több platformon, a televízió mellett kizárólag online elérhető tartalmakkal is készülnek.
A Társaság a Szabadságjogokért a TV2 Tények című műsorának egy tavaly tavaszi adása kapcsán perelte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsát, amiért az nem lépett fel egy vélt jogsértés kapcsán, de a Kúria elutasította a jogvédő szervezet keresetét. Azonban a TASZ a Media1 érdeklődésére közölte, várhatóan jogi lépéseket tesz a Kúria ítélete ellen. A médiahatóság számára kedvező ítéletről az NMHH a Médiatanács e heti üléséről kiadott, több ponton hiányos összefoglalóban számolt be.
Arra is fény derült, hogy a lecserélt mobilok 35 százaléka még használható lett volna megfelelő kialakítás, alkatrészellátás, szervizhálózat mellett.
A Médiatanács e heti ülésén ezenkívül elfogadott egy Győrt, Sopront, Székesfehérvárt és Dunaújvárost vizsgáló felmérést is, melyben arra a megállapításra jutottak, hogy a szóban forgó településeken visszaszorulóban van a hagyományos média.
A legmegbízhatóbb információforrás hazánkban a barátokkal, kollégákkal és családtagokkal történő személyes beszélgetés. A magyarok a közösségi médiával szemben is meglehetősen kritikusak.