
Átadták az Év Honlapja díjakat
A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 183 nevezés érkezett.

A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 183 nevezés érkezett.

Az év informatikai újságírója elismerés mellett több más, a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság által adományozott díjat is átadtak tegnap. Összesen tizenegyet. Egy volt médiavezető is elismerést kapott.

Hétfőn adták át a harminc évnél fiatalabb tehetségeket elismerő kitüntetéseket. Idén hatan részesültek a nettó 2 millió forintos pénzjutalomban.

Erről szóló három éves megállapodást írt alá Szöllősi György, a Magyar Sportújságírók Szövetsége (MSÚSZ) és a Puskás Nemzetközi Futball Alapítvány elnöke és a Provident.

Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2019-es Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri hétfőn kihirdette, hogy mely pályamunkák kerültek shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

Nemzetközi díjat kapott az a homoszexuális párost is szerepeltető egyenjogúságpárti Love is Love kampány Londonban, mely itthon hatalmas indulatokat váltott ki fideszes berkekben a nyáron, és ami miatt még bírságolt is a fogyasztóvédelmi hatóság, amely szerint a plakát káros volt a fiatalkorúak fejlődésére.

A volt tévébemondó mellett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiafrekvencia-tervezési és -koordinációs Osztályának vezetője és egy hírközlési szakember is díjat kapott hétfőn az NMHH elnökétől.

A Magyar Marketing Szövetség immár ötödik alkalommal díjazza az ország legjobb marketing ügynökségét és a legkreatívabb marketinggel tevékenységgel rendelkező vállalatot.

Egy héttel tovább lehet a pályázatokat benyújtani a hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriájú pályázaton.

Idén már harmadik alkalommal adták át az éppen három évvel ezelőtt bezárt napilap volt szerkesztősége által alapított díjat.