
Megerősítette együttműködését a GVH és az Önszabályozó Reklám Testület
A tisztességtelen és megtévesztő kereskedelmi gyakorlatok elkerülése érdekében írt alá megállapodást a két szervezet.
A tisztességtelen és megtévesztő kereskedelmi gyakorlatok elkerülése érdekében írt alá megállapodást a két szervezet.
A Detekto néven indult oldal célja a hamis információk felismerésének és értelmezésének gyakorlása fiatalokkal.
Balogh Levente, az egyik legsikeresebb magyar nagyvállalkozó, a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, emellett mint a Media1.hu-nak elárulta, mostanra mintegy 30 cégnek is tulajdonosa. Nemrég a Cápák között című sikeres üzleti reality után, ahol befektetési célpontokat keresnek, Az álommeló című televíziós műsorban is fontos szerepet kapott, ahol a televízió nyilvánossága előtt keresi elnöki asszisztensét. Vele készült interjúnkból kiderül, hogyan tudja összeegyeztetni a tévézést, az üzleti reality-kben való szerepléseit az üzletemberi teendőkkel, valamint több más érdekességet is elárult. Herman Péterrel, az RTL drámai és szórakoztató műsorokért felelős kreatívigazgatójával is beszélgettünk, aki például azt is elárulta, hogy a műsort már 16 éve meg akarták csinálni, méghozzá a néhai Andy Vajnával, a TV2 későbbi tulajdonosával, de megválaszolta azt is, hogy az eredeti külföldi formátummal (Apprentice) szemben Magyarországon miért napi és nem heti gyakorisággal van képernyőn Az álommeló.
Március végén befejeződik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) mobilkészülék-csere támogatási programja, így már csak néhány hétig lehet kihasználni a 40 ezer forintos kedvezményt.
A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (SZTNH) újságíróakadémiát indít annak érdekében, hogy a hazai újságírótársadalmat érzékenyítse a szellemi tulajdon védelmét illetően – közölte az intézmény kedden az MTI-vel.
Az orosz-ukrán háborúval és pár magyar oldallal példázva hívják fel a figyelmet a tudatos médiafogyasztásra.
Az elmúlt időszakban tovább szaporodtak az adathalász kísérletek, miközben a kiberbűnözők egyre kifinomultabb módszerekkel és egyre többféle szektorban próbálkoznak. A felhasználók védelméért október közepétől folytatódik az ORFK szakmai támogatásával és a legnagyobb iparági szereplők bevonásával megvalósuló országos figyelemfelhívó kampány, melyhez csakúgy mint korábban, a Media1 ezúttal is csatlakozott.
A Digitális Kereskedelmi Szövetség feladatának tekinti, hogy a nemzetközi sikerek eléréséhez szükséges, támogató ökoszisztémát építsen a magyar e-kereskedelmi vállalatoknak.
Cikksorozattal segítik a hallgatókat, hogy online is tudják hallgatni az adást. Ez részben egyfajta előremenekülés a Médiatanács döntése miatt, részben pedig a vidéki emberekhez való eljutást segítheti.