e-kereskedelem

Utcai GLS csomagautomata.

Egyre többször rendelnek a magyarok csomagautomatákba – túl a 2000. magyarországi átadóponton a GLS

2022-ben az előző évhez képest 13 százalékkal növekedett az egy főre jutó átlagos online vásárlások száma, ebből adódóan egyre fontosabbá válik a csomaglogisztikai szolgáltatók szerepe az e-kereskedelmi piacon. A növekvő csomagszámmal egyidejűleg a vásárlók csomagátvételi preferenciái is változnak, amely igényekre reagálva a GLS Hungary alig több mint egy év alatt létrehozta hazánk egyik legkiterjedtebb átadópont-hálózatát és már több mint kétezer átadópontot üzemeltet országszerte.

Palocsay Géza, a Pepita.hu újdonsült vezérigazgatója, az Adevinta Hungary volt ügyvezetője

Megtudtuk, hová igazolt Palocsay Géza a Pepita után

A Media1 információi szerint Palocsay Géza, az egyik legmeghatározóbb hazai digitális szakember, aki a Jófogás és a Használtautó oldalakat működtető Adevinta Media éléről került a Pepita vezérigazgatói posztjára tavaly, nemrég a GLS Budapesten lévő régiós központjában kapott fontos pozíciót.

A Jófogásnak a Media1-hez is eljutott levele.

Jelszócserére kéri felhasználóit a Jófogás

E-mailben kérte a Jófogás online apróhirdetési oldal a napokban felhasználóit, hogy „a közösség biztonsága érdekében” amennyiben 2022. december 16. óta nem változtattak jelszavukon, úgy most változtassák meg.

Ideges frusztrált szomorú idősebb nyugdíjas nő, aggódó hölgy, akinek problémája van a fizetéssel, online vásárlással, hitelkártyával fizetéssel, blokkolt bankkártyával, nézi a laptop képernyőjét. Internetes csalás.

GVH: Terjednek a „sötét mintázatú” módszerek az e-kereskedelemben

Az európai fogyasztóvédelmi hatóságok gyorsvizsgálata alapján a kereskedők több mint harmada észrevétlen, úgynevezett „sötét mintázatú” módszerekkel manipulálja a fogyasztókat az online térben. Az európai gyorsvizsgálatban is résztvevő Gazdasági Versenyhivatal (GVH) itthon már felvette a harcot a vásárlói döntések rejtett torzítása ellen – áll a Media1-hez eljuttatott közleményükben.

Várkonyi Balázs, az Edigital vezetője

Várkonyi Balázs is beszáll az induló Ekereskedelmi Akadémiába

Az egyik legismertebb hazai e-kereskedelmi szakember, az Extreme Digital társalapítója, az eMAG igazgatótanácsának elnöke társtulajdonos lett az induló e-kereskedelmi oktatóközpontban, melyet több más ismert online kereskedő alapított nemrégiben.

A Media1 2022-es E-kereskedelem beszélgetéssorozatának 4. része és a résztvevők balról-jobbra: Takács Borbála, az Adevinta Hungary marketingigazgatója, Nemes Dániel IT-szakértő, a Biztributor elnöke, dr. Ormós Zoltán internetes jogász, az Ecommerce Hungary alelnöke, Szalay Dániel, a Media1 főszerkesztője

Webshopok a jog és az informatika szorításában – Folytatódik e-kereskedelem témájú szakértői beszélgetéssorozatunk

A Media1 E-kereskedelem beszélgetéssorozatában ezúttal dr. Ormós Zoltán internetes jogásszal, az Ecommerce Hungary szakmai szervezet alelnökével, Nemes Dániel IT-biztonsági szakértővel, a Biztributor elnökével és a Barion igazgatósági tagjával, valamint Takács Takács Borbálával, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen informatikai és jogi kihívásokkal néznek szembe az e-kereskedők, a webshopok tulajdonosai indulás előtt és után.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások