
A gazdasági bizonytalanság ellenére a magyarok fele tervezi, hogy vásárol a Black Fridayen
Az akciózást még a koronavírus sem tudja megállítani.
Az akciózást még a koronavírus sem tudja megállítani.
Egyre inkább háttérbe szorítja a hagyományos boltokat az online piactér, és ez a járványnak is köszönhető. Hasonló adatok érkeztek Belgiumból is.
Az Ecommerce Revolution első évadában a show szakértő mentorai harminc napra kézbe veszik négy webshop irányítását, hogy bemutassák, hogyan lehet sikeres egy webáruház.
Az Internet Hungary 2020 konferencia online díjátadója keretében immáron 14. alkalommal került sor az Év Internetes Kereskedője Díj átadására.
Októbertől három változást is végrehajt felsővezetésében a SPAR, mivel egyre fontosabb terület számára az e-kereskedelem.
A streaminggel és biztosítással foglalkozó szolgáltatások a legnépszerűbbek.
A koronavírus-járvány szeptemberben jelentkező második hulláma nem okozott újabb kiugrást az e-kereskedelmi forgalomban: az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító portál adatai szerint az előző hónaphoz képest szeptemberben 4,5 százalékkal csökkent a kereslet a webáruházak termékei iránt. Hogyan alakult az egyes termékkategóriák iránti kereslet az elmúlt időszakban, és mi várható a folytatásban?
Még több erőforrást vetnek be a Scout fejlesztésére. Ezúttal már Európában is.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) eljárást folytatott a Tesco ellen, de a folyamat büntetés helyett végül azzal zárult, hogy a hatóság elfogadta a vállalat kötelezettségvállalását, hogy fejleszti, valamint a teljes országra kiterjeszti a kiszállítással kapcsolatos szolgáltatásait.
Az a cél, hogy lépten-nyomon legyenek ilyen csomagautomaták nem csak Budapesten, de vidéken is, hogy ezzel tovább élénkítsék a járvány miatt amúgy is felpörgött e-kereskedelmet.