
Távozik Gerentsér Imre, a Digitális Közönségmérési Tanács ügyvezető igazgatója – megnevezték az utódját
Január 1-jétől Papliczky Pál veszi át a DKT Kft. ügyvezetői posztját Gerentsér Imrétől.
Január 1-jétől Papliczky Pál veszi át a DKT Kft. ügyvezetői posztját Gerentsér Imrétől.
Számos újdonságot, kényelmi funkciót hozott a digitális médiapiac szereplői számára, hogy a Digitális Közönségmérési Tanács október elejétől bevezette Magyarországon az e.gemius nevű felhő alapú szoftvert. A médiaszakma képviselőit, ügynökségi szakembereket kérdeztünk az első tapasztalatokról.
Megújul a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) mérése, ami számos újdonságot hoz a digitális médiapiac szereplői számára.
A Ringier Axel Springer Magyarország Kft. digitális üzletágának igazgatói posztjáról napok múlva leköszönő Gerentsér Imre annak a Papliczky Pálnak a helyére kerül, aki a Mediaworkshöz igazol.
A DKT/Gemius mérése alapján márciusban meghaladta a Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) legújabb cégéhez, a Salesworkshöz tartozó internetes oldalak együttes elérése valamennyi magyarországi hirdetésértékesítő cég, köztük az – Index és a blog.hu reklámfelületeit értékesítő – Indamedia sales house és a 24.hu hirdetéseit is értékesítő Central Médiacsoport elérését.
A koronavírus hazai megjelenése és az ennek kapcsán bevezetett, az élet egyre több területét érintő kormányzati korlátozások látványos hatása a hírek iránti lázas érdeklődés, ami a hírsite-ok oldalletöltéseinek közel 90 százalékos növekedéséhez vezetett – derül ki a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) és a Gemius közös, a Media1-hez eljuttatott kutatásából.