
Nemzetközi dizájndíjat nyert a Telex egyik videója
Olyan lapok kapták még meg az elismerést mint a The New York Times, a The Washington Post, az Axios vagy a Reuters.
Olyan lapok kapták még meg az elismerést mint a The New York Times, a The Washington Post, az Axios vagy a Reuters.
„Főnixként támad fel hamvaiból az új Azonnali” – írják a megújulás kapcsán.
A szakember a Media1-nek megerősítette, hogy jelentősen növelte tulajdonrészét, és a kézműves-designer online piactér napi munkájába is bekapcsolódik. A Meska hamarosan teljesen megújul, és a későbbiekre nemzetközi terjeszkedést is terveznek az alapító Porst Rékával, a cég társtulajdonosával közösen.
A nyomtatott újság címlapját ezentúl magyar képzőművészek készítik. Változott a papír minősége és a lap belül is merőben új külsőt kapott. Az online portál új nevet is kapott.
A dizájnváltás célja az oldalak felhasználóbarátabbá tétele és a könnyebb átláthatóság.
Több fontos változás is életbe lép a 168 Óra közéleti hetilap és a jövő héttől a koronavírus ellenére ismét napilapként megjelenő Pesti Hírlap kiadójánál, a Brit Mediánál.
Az Origo most megvalósult látványbeli megújításához kapcsolódóan elkészült reklámfilm szerint ha valaki még egy nagy esőben csatangolva is képes az Origót bújni a mobiltelefonján, és nem félti emiatt a mobiltelefonját sem, azt könnyen megjutalmazhatja az élet.
A legnagyobb hazai állásportál teljesen megújított arculatával úgy szeretne megbízhatóságot sugallni, hogy közben a fiatalabb korosztályok is frissnek és barátságosnak találják.
Európa-szerte, így Magyarországon is új megjelenést kap a városi fiatalokat megcélzó oldal, emellett új rovatok és új szerkesztőségi formátumok is megjelennek.
Érdekes koncepcióval érkezett az LG és a Foster + Partners a milánói dizájnhétre.