
Különösen rosszul állnak a magyar cégek a digitalizáció területén
Több mutatóban is az utolsók között vannak a hazai vállalkozások EU-s viszonylatban.
Több mutatóban is az utolsók között vannak a hazai vállalkozások EU-s viszonylatban.
Digitális alapot indít a szociálisan rászorulók digitális felzárkóztatásának támogatására, a digitalizációban való részvétel javítására a Telenor és a Magyar Vöröskereszt, 50 millió forint értékben.
Újra megmérte a hazai ki- és középvállalkozások digitalizációját a Digiméter. A fő index 40-es értéke (100-as skálán) nem változott – látszólag nem történt változás a tavalyi évhez képest, azonban az adatok mélyére nézve több apró eltérés is megfigyelhető.
A digitális fordulat az utolsó esély Magyarország számára, ezért társadalmi összefogásra szólít fel az IVSZ – Szövetség a digitális gazdaságért a Sárváron zajló MENTA konferencián nyilvánosságra hozott kiáltványában.
A Media1 podcast- és rádióműsorának vendége volt Kis Ervin Egon e-kereskedelmi szakértő, a Digiméter kutatássorozat ötletadója és Donáth Fruzsina, a hazai kkv-k digitális felkészültségével foglalkozó kutatás felelőse.
A koronavírus válság elsősorban egészségügyi kérdés és az emberéletek védelme áll a középpontban. Ugyanakkor nem szabad elfeledkezni arról sem, hogy mekkora kihívások elé állította a vállalkozásokat a világjárvány. Nótin Szabolcs, a Marketing21 ügyvezetője osztotta meg tapasztalatait digitalizációról, alkalmazkodásról és a marketing szakma kihívásairól.
Grósz Judittal beszélgetve az is szóba került, hogy 2 hónap alatt megduplázódott az RTL Most+ felhasználók száma, de a digitális- és üzletfejlesztési igazgató elárulta azt is, hogy igaz ugyan, hogy indul a TV2Play, de ők mást tekintenek konkurensnek a digitális térben. Több más bejelentés is elhangzott a műsorban, melynek második felében Sztaniszláv Andrással a koronavírus a pr-szakmára gyakorolt hatásairól beszélgettünk. A műsor teljes egészében, sőt bővített változatban hallgatható vissza a Media1-ről és a Vipcastről.
A Central Médiacsoport az internetre költözteti át az ország egyik legnagyobb múltú, 1997 óta létező glossy magazinját. Holnap jelenik meg az utolsó nyomtatott kiadás a lapból.
Legalábbis ez derült ki a Futurum Research kutatásából.
A raketa.hu címen elindított technológiai és tudományos jövőmagazin a Player Media immár hatodik tagja.