digitalizáció

E-kereskedelem, online kereskedelem, online vásárlás.

ÁSZ: Folyamatosan bővül az e-kereskedelem, de a kockázatok is növekednek az online térben

Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon; 2019-ről 2020-ra például már 35 százalékkal. Az online értékesítések jelentős növekedéséhez hozzájárultak a pandémia következtében átalakuló fogyasztói szokások – bár ezen a téren visszarendeződés is megfigyelhető volt. Az Állami Számvevőszék elemzői egy nemrég megjelent elemzésben arra hívják fel a figyelmet, hogy szükség van a vásárlói tudatosság erősítésére annak érdekében, hogy az interneten történő vásárlások során az emberek felelős, adataik megfelelő védelmét is biztosító döntéseket hozzanak.

Digitalizáció, digitális vállalkozás.

Digiméter: Megtorpant a hazai kkv-k digitalizációja

Újra megmérte a hazai ki- és középvállalkozások digitalizációját a Digiméter. A fő index 40-es értéke (100-as skálán) nem változott – látszólag nem történt változás a tavalyi évhez képest, azonban az adatok mélyére nézve több apró eltérés is megfigyelhető.

Nótin Szabolcs online marketingszakértő, Marketing21

Felértékelődő online marketing: elfogytak a jó szakértők a piacon (x)

A koronavírus válság elsősorban egészségügyi kérdés és az emberéletek védelme áll a középpontban. Ugyanakkor nem szabad elfeledkezni arról sem, hogy mekkora kihívások elé állította a vállalkozásokat a világjárvány. Nótin Szabolcs, a Marketing21 ügyvezetője osztotta meg tapasztalatait digitalizációról, alkalmazkodásról és a marketing szakma kihívásairól.

Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója

Podcast: Vendégünk volt Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális- és üzletfejlesztési igazgatója és Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke

Grósz Judittal beszélgetve az is szóba került, hogy 2 hónap alatt megduplázódott az RTL Most+ felhasználók száma, de a digitális- és üzletfejlesztési igazgató elárulta azt is, hogy igaz ugyan, hogy indul a TV2Play, de ők mást tekintenek konkurensnek a digitális térben. Több más bejelentés is elhangzott a műsorban, melynek második felében Sztaniszláv Andrással a koronavírus a pr-szakmára gyakorolt hatásairól beszélgettünk. A műsor teljes egészében, sőt bővített változatban hallgatható vissza a Media1-ről és a Vipcastről.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások