digitális média

Karácsony László, az Atmedia stratégiai és marketing igazgatója

Eltérő mértékben ragaszkodunk az egyes médiatípusokhoz a GfK és az Atmedia közös kutatása szerint

Az Atmedia és a GfK Hungária közös kutatása szerint minden médiatípushoz tartozik egy olyan főbevásárlói csoport, amely számára az kiemelten fontos, és még a legkisebb csoport is szignifikáns, együttvéve több 100 milliárdos költést hajt végre évente gyorsan fogyó fogyasztási termékekből. A kutatásból kiderült, milyen tulajdonságokkal rendelkeznek ezek a csoportok, illetve mely csoportok ragaszkodnak leginkább adott médiatípusokhoz.

Az RTL Magyarország székházának egyik felirata

Az RTL Magyarország internetes hírszolgáltatást indít

Szó sincs róla, hogy itt hagyná a vállalat Magyarországot, épp ellenkezőleg, most is fejlesztenek. Az RTL Magyarország úgy döntött, szöveges hírtartalmakat is közzétesz majd, vagyis visszatér az online hírpiacra. Ezenkívül a Media1 információi szerint a fejlesztések egyik iránya az is, hogy könnyebben lehessen elérni az RTL Most tartalmait tévéről.

Project Agora Magic Story

Story Formátum a Nyílt Weben, a Project Agora újdonsága (x)

A Project Agora, a régió egyik vezető médiatechnológia vállalata új formátummal rukkolt elő, melynek neve „Magic Story” és segítségével a közösségi médiából ismerős story formátum elérhető lesz a nyílt weben, prémium lokális weboldalakon, brand safety környezetben.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások