fbpx
A Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 díj nyertesei, Szabó Ákos és Koblencz Dóra Viktória.

Digitális marketingről szóló szakdolgozatokat díjazott az IAB Hungary – kiírták az idei pályázatot is

Megszületett az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 pályázatának eredménye – közölte a Media1.hu-val a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) digitális marketing tagozata. Jelezték azt is, hogy elindult az idei újabb pályázatra a nevezés.

A pályázatot szponzoráló Google, Group M és OMD munkatársaiból, az IAB Hungary internetes reklámszakmai szervezet tagjaiból és további két szakértőből álló zsűri döntése alapján az alábbi szakdolgozatokat díjazták:

Alapszak:

  • Cím: „Tégy jót és beszélj róla!” – Az e-wom szerepe a nonprofit szervezetek online marketingkommunikációjában
  • Szerző: Koblencz Dóra Viktória (Budapesti Corvinus Egyetem – Kereskedelem és marketing)
  • Konzulens: Markos-Kujbus Éva

Mesterszak:

  • Cím: Taka a celebvilágnak – előkelő púposkodás a közösségi médiában // A hitelesség és a paraszociális kapcsolat vizsgálata az influencer-marketing korában
  • Szerző: Szabó Ákos (Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing)
  • Konzulens: Mitev Ariel Zoltán

Az ünnepélyes díjátadást március 31-én tartották, a pályázat nyertesei (végzett hallgató és konzulense) pénzjutalomban részesültek. A pályaművek értékelésében részt vettek:

  • a szponzorok részéről: Kovács Péter (Google), Török Dia (GroupM), Néz Kata (OMG);
  • az IAB elnökség részéről: Sopov István (Adaptive Media, IAB elnök), Papliczky Pál ügyvezető, Kenessey Adrien (Telex, az IAB Oktatási munkacsoport tagja);
  • valamint: Szerényi Szabolcs kommunikációs szakértő, Bíró-Szigeti Szilvia (EMOK).

Már lehet jelentkezni a 2022-es pályázatra

Az IAB Hungary mint a digitális reklámipar szakmai szervezete, az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatásával szakdolgozati pályázatot hirdet a felsőoktatásban végzett hallgatók számára.

Pályázni bármely hazai vagy EU/társult országban szerzett dolgozattal lehet, amelyet 2021. augusztus 1. és 2022. július 31. között védett meg a szerzője. Pályázni lehet alapszakos és mesterszakos szakdolgozattal is.

A pályázat feltételei:

  • sikeresen letett záróvizsga (legalább jó minősítésű diplomával);
  • digitális marketinggel foglalkozó szakdolgozat;
  • kitöltött jelentkezési lap.

Jelentkezni november 30-ig az IAB Hungary honlapján lehet, ide kattintva. Eredményhirdetésre a bírálatokat követően, várhatóan 2023 márciusában kerül sor.

További információkat a pályázatról Kenessey Adrien projektvezetőtől lehet kérni az [email protected] e-mail-címen.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: a Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 díj nyertesei, Szabó Ákos és Koblencz Dóra Viktória. Fotó: IAB Hungary
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások