digitális marketing

Mire figyelj online videóhirdetés esetén? Mutatjuk a receptet! (x)

Ha marketing – és főleg digitális – területen dolgozol, biztosan találkoztál már az Outstream videóhirdetés fogalmával, amelynek során a videóhirdetés nem egy másik videó előtt (vagy közben), hanem szöveges tartalmi környezetben kerül kiszolgálásra. Outstream-nek számít az, ha a kedvenc oldaladon egy cikket olvasol és olyan videóhirdetéssel találkozol, ami organikusan bukkan elő két bekezdés között (mintha az éppen olvasott cikk része lenne) és akkor indul el, amikor képernyőre kerül a formátum.

Nótin Szabolcs online marketingszakértő, Marketing21

Felértékelődő online marketing: elfogytak a jó szakértők a piacon (x)

A koronavírus válság elsősorban egészségügyi kérdés és az emberéletek védelme áll a középpontban. Ugyanakkor nem szabad elfeledkezni arról sem, hogy mekkora kihívások elé állította a vállalkozásokat a világjárvány. Nótin Szabolcs, a Marketing21 ügyvezetője osztotta meg tapasztalatait digitalizációról, alkalmazkodásról és a marketing szakma kihívásairól.

Taboola Outbrain egyesülés

Egyesül a Taboola és az Outbrain

A két digitális reklámplatform, a Taboola és az Outbrain bejelentése szerint megállapodást kötöttek az egyesülésről. A részvényesek jelentős mennyiségű készpénzhez jutnak.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások