
Amit a kattintásvadász címek kapcsán tudni érdemes (x)
A legtöbben elgondolkodunk a clickbait címekkel kapcsolatban. Vajon hogyan őrizhető meg az egyensúly? Érdemes alkalmazni vagy sem? Ezek a címek az érzelmekre építve azonnali kíváncsiságot
A legtöbben elgondolkodunk a clickbait címekkel kapcsolatban. Vajon hogyan őrizhető meg az egyensúly? Érdemes alkalmazni vagy sem? Ezek a címek az érzelmekre építve azonnali kíváncsiságot
Megerősíti magyarországi csapatát a Httpool by Aleph: Novák Péter country managerként veszi át a hazai leányvállalat vezetését – derül ki az ügynökség a Media1-hez eljuttatott közleményéből.
Tulajdonrészt vásárolt a Growww Digital Kft.-ben a lengyel Bluerank, a közép- és kelet-európai régió egyik vezető független performance ügynöksége. A december végén létrejött szakmai befektetés célja a Growww Digital ambiciózus növekedési terveinek és nemzetközi terjeszkedésének támogatása. Az új tulajdonosok érkezésével egy időben távozik az egyik alapító tulajdonos.
A digitális reklámipar szakmai szervezete meghirdette legújabb pályázatát, melynek keretében a digitális marketing és digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.
Megszületett az IAB Hungary Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről 2021 pályázatának eredménye – közölte a Media1.hu-val a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) digitális marketing tagozata. Jelezték azt is, hogy elindult az idei újabb pályázatra a nevezés.
Még 2020 januárjában derült ki, hogy a Google két éven belül kivezeti a Chrome böngészőkből az úgynevezett 3rd party cookie (sütik) elhelyezésének a lehetőségét. A hirdetők nyomása miatt a dátumot egy évvel kitolták, de 2023 végén elérkezik a sütimentes világ, ami feje tetejére állíthatja a marketingszakmát.
Györke Ádám személyében új, online marketing és e-kereskedelmi vezető érkezett 2021 októberében az Avonhoz.
A Media1 2021. 07.26-i podcast- és rádióműsorának vendége volt Wolf Gábor kkv marketing szakértő, a Marketing Commando alapítója, a Kisvállalati Marketing Biblia szerzője, Magyarország egyik legismertebb szakmai véleményvezére, aki hétről hétre népszerű „Híradót” is készít a YouTube-ra a marketingkommunikáció újdonságairól.
Az automatizált hirdetési formátumok már egy ideje elérhetők voltak Ausztriában, Lengyelországban, Csehországban és Romániában. Idehaza, valamint a közép-kelet európai régió 13 országban most indult el a szolgáltatás.
Ha marketing – és főleg digitális – területen dolgozol, biztosan találkoztál már az Outstream videóhirdetés fogalmával, amelynek során a videóhirdetés nem egy másik videó előtt (vagy közben), hanem szöveges tartalmi környezetben kerül kiszolgálásra. Outstream-nek számít az, ha a kedvenc oldaladon egy cikket olvasol és olyan videóhirdetéssel találkozol, ami organikusan bukkan elő két bekezdés között (mintha az éppen olvasott cikk része lenne) és akkor indul el, amikor képernyőre kerül a formátum.