
23 év után Budapestről Nyugat-Európába költözik a Brandfestival
Közép-Európa egyik legnagyobb stratégiai és márkakommunikációs találkozója 2024 őszén Budapestről Berlinbe költözik.
Közép-Európa egyik legnagyobb stratégiai és márkakommunikációs találkozója 2024 őszén Budapestről Berlinbe költözik.
Mint arról a Media1 már beszámolt, idén is megrendezik Budapesten számos neves szakember közreműködésével Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját. A BrandFestival szervezői most újabb három nemzetközi előadót jelentettek be és elárulták azt is, mik lesznek a legfontosabb témák.
Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozója idén a „digitális transzformáció” mentén elemzi a jövőt, számos nemzetközi szakember és hazai előadó segítségével.
A kétnapos BrandFestival konferenciát követő afterparty-n, ünnepélyes keretek között hozta nyilvánosságra péntek este a Marketing&Media című magazin, hogy kiket talált idén a legmeghatározóbb hazai digitális szakembernek Magyarországon.
Összesen több mint 100 előadó lesz az idei eseményen, melynek helyszíne az Etele Cinama lesz.
A Budapesten megrendezett BrandFestival több kategóriában is döntőbe jutott a londoni Conference & Events Awards 2022 versenyen.
Folytatódik a legérdekesebb trendeket bemutató, a Brandfestivallal közösen készülő Trendreport sorozatunk. Ezúttal Bokros Gábor, a Gyermelyi Zrt. marketing igazgatóhelyettese ajánlja olvasóink figyelmébe az egyik izgalmas trendet és mondja el tapasztalatait az emberi erőforrás szerepével kapcsolatban.
Folytatódik a Brandfestival és a Media1 közös Trendreport cikksorozata 2021 és 2022 inspiráló trendjeivel. A cikksorozat nyolcadik részéből nem csupán az derül ki, hogy az érintésmentes vásárlás hogyan változtatja meg a bevásárlás folyamatát, de az is, hogy a „grab and go” koncepció milyen új kihívásokat állít a marketing felé. A téma kapcsán Rabatin Gábor, a Reckitt senior ügyfélmarketing-menedzserének gondolatait is megismerhetjük.
A kétnapos Brandfestival konferenciát lezáró péntek esti afterparty-n hirdették ki, hogy kiket tart a Marketing&Média című kommunikációs szaklap által felkért grémium a legmeghatározóbb hazai digitális szakembereknek Magyarországon.
Jövő héten rendezik Budapesten Közép-Európa egyik legjelentősebb márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozóját, a BrandFestival konferenciát, ott adnak elő a TikTok képviselői, több más top speaker között.