fbpx
BrandFestival 2022.

Neves japán kreatív szakemberrel érkezik az idei BrandFestival

Összesen több mint 100 előadó lesz az idei eseményen, melynek helyszíne az Etele Cinama lesz.

Immáron a 21. születésnapját ünnepli a BrandFestival, az idei eseményen a digitális transzformáció, a virtuális stratégia-alkotás kérdései, jelenségei és a Metaverzumban rejlő üzleti lehetőségek kerülnek fókuszba – közölte a Republic Group a Media1.hu-val a november 10-11. között tartott eseményről.

A fogyasztókat rengeteg új tapasztalat éri az online térben, a digitális élmény tartalma pedig rendkívül gyorsan fejlődik. Érdemes kihasználni az exponenciális technológiai változásban rejlő lehetőséget az üzleti és a felhasználói élmény jövőjének újragondolására céljából – írták.

Az idei eseményen többek közt Naoki Tanaka, a Dentsu Tokyo kreatív igazgatója is jelen lesz. A japán sztárkreatív, adat-alapú kreatív storyteller, a digitális innováció élvonalában dolgozik.

Naoki Tanaka, a Dentsu Tokyo kreatív igazgatója.
Naoki Tanaka, a Dentsu Tokyo kreatív igazgatója. Fotó: Republic Group.

Mint a szervezők írták, Tanaka-t a tehetsége a japán reklámipar egyik legismertebb alakjává tette. Kreatív képességeit olyan technológiai fejlesztésekbe invesztálja, amelyek középpontjában az adat és a technológia összekapcsolása áll. Mindez hatalmas kompetitív előnyt nyújt a branding területén.

A szakértő hagyományos és modern hirdetési megoldásokat – digitális dizájn, AI-rendszerek – kínál olyan ügyfelek számára mint a Shiseido, az Uniqlo, a Google és a Honda. A legnevesebb reklámversenyeken számos nemzetközi díjat nyert többek között a D&AD, a Cannes Lions, a Spikes Asia, az Adfest Grand Prix-en, több kategóriában is, például film, digitális, design, média, innováció, márkás tartalom és PR.

Amellett, hogy úttörő ügyfélmegoldásokon dolgozik, kutatás-fejlesztéssel is foglalkozik, kreatív ötletekkel és technológiával kísérletezik a Dentsu Lab Tokyo-nál. Naoki az ötletek kialakításában is egyéni ösvényt tapos. Hitvallása szerint az üzleti döntésekben talán hamarosan jobbak lesznek az algoritmusok, de a kreatív feladatokhoz még sokáig szükség lesz a legjobb elmékre.

Az idei BrandFestivalról még több részlet ismerhető meg az esemény honlapján.

A korábbi évekhez hasonlóan a Media1 idén is a BrandFestival médiatámogatója.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások