fbpx

boros bánk levente

Altorjai Anita, a Duna Médiaszolgáltató új vezérigazgatója egy 2012-es felvételen.

A közmédia vezérigazgatója nem lát problémát abban, hogy az M1 Híradó egy konteós riportjában olyanokat állított, hogy Gyurcsány szervezte az október 23-i tanártüntetést

Altorjai Anita, az Áder János volt köztársasági elnök egykori sajtósából lett újdonsült közmédiás vezérigazgató szerint úgymond a szerkesztői szabadság része, hogy Császár Attila, az M1 televízió tudósítója azt állította a Híradóban, hogy Gyurcsány Ferenc és a baloldal vitte utcára az idén október 23-i tanártüntetés résztvevőit. A Duna Médiaszolgáltató vezetője Hadházy Ákos független országgyűlési képviselőnek azért írt erről, mert a politikus egy hivatalos levélben szóvá tette a tudósítás elfogult mivoltát, ami szerinte a médiatörvényt is megsértette.

A HírTV 2022-es választási műsora.

Bejelentette a HírTV a választási műsornapjának részleteit

Politikusokkal, elemzőkkel, ismert emberekkel beszélgetve követik nyomon a csatorna műsorvezetői az országgyűlési választás legfontosabb történéseit. A tudósítóik négy különböző országból, tíznél is több vidéki és számos budapesti helyszínről jelentkeznek majd be.

A KESMA alá került egyik sajtótermék, a Magyar Nemzet óriásplakátja

Kettős szerep: Eltitkolt személyi összefonódás a Magyar Nemzet és a Médiapiac újság között

A Médiapiac néhány nappal ezelőtti tulajdonosváltásáról a Magyar Nemzetben szerdán elsőként beszámoló és a kormánypárti napilapban Boros Bánk Leventével, a szaklap új tulajdonosával alákérdezős interjút készítő Kárpáti András csütörtökön már a „független” Médiapiac Online-nak is dolgozott, névtelenül. Ma egyébként újra a Magyar Nemzetben is jelent meg Kárpátitól írás, vagyis kettős szerepe van, a személyi összefonódást azonban nem verték nagy dobra az olvasók előtt.

Boros Bánk Levente, a Médiapiac új tulajdonosa, vezetője, a Médianéző ügyvezetője korábban

Újabb összehangolt lejáratási kísérlet a Media1 ellen az Origón, a NER-közelből felvásárolt Médiapiacon és számos kormányközeli lapban

Erős manipulációkban bővelkedő írásban próbálja a Fidesz-közeli médiaholdinghoz tartozó Origo és a holding több más terméke, illetve Boros Bánk Levente, a Médiapiac nevű honlap és újság új tulajdonosa félrevezetni az olvasókat azt követően, hogy a Media1 a héten megírta, hogy a Médiapiacnál történt tulajdonosváltással összefüggésben szélnek eresztették az internetes lap eddigi teljes szerzőgárdáját, illetve személyi összefonódás alakult ki a KESMA és a Médiapiac című lap között, ugyanis ugyanaz az újságíró interjúzott a Magyar Nemzetben Boros Bánk Leventével, aki a mediapiac.com-nak is ír, így Boros Bánk Levente a főnöke vagy megrendelője.

mediapiac.com

Felvásárolta a Médiapiac című újságot a Nemzeti Együttműködés Rendszere

A lap hirdetési felületeit már eddig is kormányközelből, egy kesmás cég értékesítette, de most már tulajdonosi szinten is megjelent Boros Bánk Levente jobboldali politológus, a kormánypárti Nézőpont Intézethez tartozó, az MTVA-nak is dolgozó Médianéző Központ igazgatója, hogy „független és mérvadó” lapot csináljon a kedden kevesebb mint 1500 látogatóval rendelkező mediapiac.com portálból és a kapcsolódó nyomtatott lapból.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások