
Egy szakértő szerint a Twitch adatainak kikerülése még jót is tehet az átláthatóságnak
A Twitch elleni támadás során érzékeny adatok, forráskódok és egy magyar influenszercsapat hozzávetőleges bevételére vonatkozó információk is kikerültek.
A Twitch elleni támadás során érzékeny adatok, forráskódok és egy magyar influenszercsapat hozzávetőleges bevételére vonatkozó információk is kikerültek.
Programozott hirdetési megoldásával lépne a magyar piacra a cseh vállalat.
Ez az első nagy adománygyűjtő kampány, amit a szombathelyi központú, fontos vidéki médium indított.
2020-ban a teljes magyar médiaszektor bevételének 38 százalékos csökkenése várható – derül ki a kelet-és közép-európai reklámpiacok folyamatait, trendjeit összefoglaló és elemző kiadvány, a CANnual Report 2020-as kötetéből, mely több más fontos megállapítással is szolgál a közelmúlttal és az előttünk álló időszakkal kapcsolatban.
A közös jogkezelők nemzetközi szervezete, a CISAC 2020-ra 20-35 százalékos visszaesést jelez előre a jogdíjakat illetően, de egyes területeken ennél is nagyobb visszaeséssel kell számolni. A koncertbevételek kiesése után ez újabb csapást jelent a zeneiparnak.
A Media1 információi szerint az új tulajdonosok egy végrehajtási eljárás során jutottak hozzá a céghez, majd visszahívták a médiavállalatot 2012 óta társügyvezetőként irányító Virágh Mártont, aki azonban a cégnél maradt, és állítása szerint ezután is részt vesz a cégvezetésben. Úgy tudjuk, komoly háború folyik az egyébként hosszú ideje veszteséges médiavállalat körül. Más fejlemények is vannak a cégnél: új főszerkesztőt neveztek ki a PC World élére, továbbá visszatért Balla Zoltán kereskedelmi igazgató. Kérdéses viszont, tudják-e folytatni az együttműködést a bevételeiket szállító hirdetésértékesítő házzal.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság pedig közel 39 milliárd forintból gazdálkodhat jövőre, ha a parlament megszavazza a büdzsét.
A BuzzFeed és a HuffPost összesen ezer munkatársának nemrég bejelentett elbocsátása kapcsán a The Guardian arról írt, hogy kérdésessé vált a digitális újságírás jövője, nem működnek a jelenlegi bevételi modellek. Van, aki konyhai felszerelések értékesítésével próbálkozik, mások a podcastoktól remélik a megváltást.