amazon

Érintésmentes világ egyszerű vásárlás Trendreport #08

Trendreport #08: Érintésmentes világ, egyszerű vásárlás – új kihívások előtt az eladáshelyi marketing

Folytatódik a Brandfestival és a Media1 közös Trendreport cikksorozata 2021 és 2022 inspiráló trendjeivel. A cikksorozat nyolcadik részéből nem csupán az derül ki, hogy az érintésmentes vásárlás hogyan változtatja meg a bevásárlás folyamatát, de az is, hogy a „grab and go” koncepció milyen új kihívásokat állít a marketing felé. A téma kapcsán Rabatin Gábor, a Reckitt senior ügyfélmarketing-menedzserének gondolatait is megismerhetjük.

Az Amazon épülete Santa Clara, Kalifornia

Mindenki készülhet az Amazon magyarországi megjelenésére

A világ vezető e-kereskedelmi piactere, az Amazon tavaszi lengyelországi piacra lépésével megkezdte terjeszkedését Közép-Kelet-Európában; már nem az a kérdés, hogy jön-e Magyarországra, hanem az, hogy mikor. A hazai e-kereskedőknek pedig fel kell készülniük erre.

Applikációk egy kijelzőn / Pixabay

A WhatsApp szerint nem igaz, hogy bele akar nézni a titkosított beszélgetésekbe

A The Information című lap szerint a Facebook szeretne pénzt keresni a tulajdonában álló, kétmilliárd felhasználóval rendelkező WhatsApp üzenetküldő applikációban folytatott titkosított beszélgetések elemzési adatainak segítségével, ezért kutatja ennek megvalósítását. A WhatsApp szerint ez nem így van.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások