24.hu

GVH, Gazdasági Versenyhivatal

Újból megszólalt a Gazdasági Versenyhivatal az RTL Magyarországra kirótt 20 milliós bírság és a megtorpedózott RTL-Central tulajdonszerzés kapcsán

Többek között az állítja a Versenyhivatal a Media1-nek, nem igaz, hogy a GVH hiúsította meg annak idején, hogy az RTL Magyarország megvásárolja a Central Digitális Média Kft. 30 százalékát, hanem kényszerhelyzetbe hozta a hivatalt a Médiatanács ezzel kapcsolatos állásfoglalása. Állítják továbbá, épp azért kértek be nemrég adatokat az RTL-től, mert a megvásárolni kívánt Central Digitális Média Kft. időközben már beolvadt a Central Médiacsoportba.

RTL Híradó

Perre megy az RTL Magyarország a Gazdasági Versenyhivatallal a 20 milliós bírság miatt

Az RTL Magyarország szerint eleve különös, hogy a GVH olyan eljárásban büntetné meg őket, amelynek lefolytatása amúgy az RTL érdeke, és amely eljárásra azért kerül sor, mert a Kúria megalapozottnak találta az RTL bírósági keresetét a Versenyhatóság ellen, amiért az évekkel ezelőtt megakadályozta, hogy az M-RTL Zrt. a Central Digitális Média Kft.-ben (a 24.hu kiadójában) tulajdonrészt vásároljon.

A Central Médiacsoport és a Central Digitális Média Kft. bejárata

Az Index után a 24.hu kiadójánál is elromlott a hangulat

A Media1 információi szerint a 24.hu-t működtető Central Médiacsoportnál komoly elégedetlenséget váltott ki, hogy a tulajdonos jelentős osztalék kivonásáról határozott, miközben a munkavállalók fizetését jelentősen csökkentették a koronavírusra hivatkozva.

Dull Szabolcs, az Index.hu főszerkesztője 2019. december 11-től.

Kikerül az Index főszerkesztője az Index.hu Zrt. igazgatóságából

Dull Szabolcsot tartja felelősnek Bodolai László, az Index.hu Zrt.-t tulajdonló Magyar Fejlődésért Alapítvány (MFA) kuratóriumának elnöke, amiért a konkurens 24.hu portálon nyilvánosságra kerültek az Index.hu Zrt. igazgatóságának belső információi.

24.hu logó

Így reagált a 24.hu újságírója arra, hogy Kárász Róbert műsorvezető jogi lépéseket tett ellene a jegybanki pénzekről szóló cikksorozat kapcsán

Kárász Róbert, az ATV műsorvezetője a Faceboon jelentette be, hogy jogi lépéseket tett Nagy Gergely Miklós újságíró és a 24.hu a Kárász Róbert nevével fémjelzett Eltűnt Gyermekek Felkutatásáért Alapítvány állami pénzeiről szóló cikksorozata miatt, mivel a műsorvezető meglátása szerint a portál rosszindulatúan rászállt és rágalmazzák őt, illetve az alapítványt. Kárász szavaira a Media1-en reagál az újságíró.

Central Médiacsoport

Nagyot mennek a Central Médiacsoport online site-jai (x)

A veszélyhelyzet kihirdetésével egyidőben a Central Médiacsoport online portfóliójának olvasottsága napról-napra rekordokat dönt. Ez részben betudható annak, hogy a koronavírusra világszerte is rengetegen kíváncsiak, és igyekeznek tájékozódni a témában. A vezető site-ok emellett olyan hasznos, sokszínű, és érdekes tartalmat igyekeznek megosztani az olvasókkal, melyek ebben a helyzetben a legtöbbet segítik, legyen szó akár a főzésről, otthoni teendőkről, szórakozásról, vagy a hiteles információkról.

A Central Médiacsoport és a Central Digitális Média Kft. bejárata

Koronavírus: Átmeneti gazdasági megszorítóintézkedések a Central Médiacsoportnál

A járványveszély miatt kialakult gazdasági válsághelyzetre reagálva a Story, a 24.hu és a Nők Lapja, illetve több más online és nyomtatott médium kiadója gazdasági megszorító intézkedésről határozott. A megszorítások első lépéseként megvágták a működési költségeiket, majd szerdán a munkaórák ideiglenes csökkentését jelentették be, ami bércsökkenéssel jár.