Yettel üzlet Budapesten egy áruházban

Megvan, hogyan kárpótolja a Yettel a hétvégi nagy üzemzavara után az ügyfeleit

Az ügyfelek választhatnak, milyen ajándékot kérnek a történtek miatt.

Mint arról a Media1 is beszámolt, április 23-án a Yettel Magyarország (korábbi nevén Telenor Magyarország) egyes mobilszolgáltatásai akadoztak, illetve néha egyáltalán nem voltak elérhetők: sokakat nem lehetett elérni telefonon, és a cég ügyfelei maguk sem tudtak tárcsázni, valamint a mobilinternet szolgáltatás sem volt elérhető.

A Yettel Hungary most Facebook-oldalán tette közzé, hogyan kompenzálja a pórul járt ügyfeleit a hosszúra nyúlt és súlyos leállás után.

Azt írják, hogy négy ajándék közül lehet választani:

  • 1 nap korlátlan belföldi mobilinternet
  • 1 nap korlátlan belföldi telefonálás
  • 1 hét korlátlan hálózaton belüli sms
  • 10% kedvezmény a Yettel által forgalmazott okosórákból és okoskarkötőkből

A Yettel egyúttal bocsánatot kért a történtekért.

Az ajándékokat a Yettel applikációban lehet aktiválni május 1-jéig, de hogy azok se maradjanak ki, akik nem használják az applikációt, sms-t is küldenek arról, hogyan lehet máshogyan is regisztrálni az ajándékokra.

A Media1 további híreiért ide kattintson!

Borító: Yettel üzlet Budapesten egy áruházban. Fotó: Ladányi András / Media1

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások