Mint arról a Media1 is beszámolt, április 23-án a Yettel Magyarország (korábbi nevén Telenor Magyarország) egyes mobilszolgáltatásai akadoztak, illetve néha egyáltalán nem voltak elérhetők: sokakat nem lehetett elérni telefonon, és a cég ügyfelei maguk sem tudtak tárcsázni, valamint a mobilinternet szolgáltatás sem volt elérhető.
A Yettel Hungary most Facebook-oldalán tette közzé, hogyan kompenzálja a pórul járt ügyfeleit a hosszúra nyúlt és súlyos leállás után.
Azt írják, hogy négy ajándék közül lehet választani:
- 1 nap korlátlan belföldi mobilinternet
- 1 nap korlátlan belföldi telefonálás
- 1 hét korlátlan hálózaton belüli sms
- 10% kedvezmény a Yettel által forgalmazott okosórákból és okoskarkötőkből
A Yettel egyúttal bocsánatot kért a történtekért.
Az ajándékokat a Yettel applikációban lehet aktiválni május 1-jéig, de hogy azok se maradjanak ki, akik nem használják az applikációt, sms-t is küldenek arról, hogyan lehet máshogyan is regisztrálni az ajándékokra.
A Media1 további híreiért ide kattintson!