
Új vállalati kommunikációs igazgató a Yettel élén
Tőzsér Judit lett a Yettel Magyarország vállalati kommunikációs igazgatója.

Tőzsér Judit lett a Yettel Magyarország vállalati kommunikációs igazgatója.

Ma átadták az RTL által alapított Hégető Honorka-díjakat. Tudósításunk méltatlan körülmények között készült, mivel idén nemcsak meghívást nem kaptunk az eseményre, de a díjazottakról szóló hivatalos közleményt sem juttatták el hozzánk a szervezők. A dokumentumot és a fotókat végül néhány újságíró küldte el lapunknak szolidaritásból, a sajtószabadság melletti kiállásként, miután az RTL a sajtószobához való hozzáférésünket is letiltotta.

Már várják is a nevezéseket.

Szeptember 1-jétől Hamza Kata csatlakozik a Yettel Magyarországhoz a Márka- és marketingkommunikációs Igazgatóság vezetőjeként, közölte lapunkkal a telekommunikációs nagyvállalat kedden. Hamza elődje, Kovács András Péter májusban, egy év után távozott a telekommunikációs cégtől.

A Yettel Magyarország havidíj-kedvezményt nyújt meghatározott lakossági számlás díjcsomaggal rendelkező ügyfeleinek.

A délkelet-európai távközlési és médiapiac egyik meghatározó szereplője, a United Group megállapodást kötött több szerbiai érdekeltségének eladásáról. A cég az SBB, a NetTV Plus, valamint a Nyugat-Balkán sportközvetítési jogainak értékesítésére vonatkozó megállapodásokat írt alá az e& PPF Telecom Group és a Telekom Srbija vállalatokkal. Az ügylet kihathat a magyar médiapiacra is, hiszen a vevőcég régiós jelenléte egyre növekszik: korábban a Yettelt tulajdonló PPF vásárolta meg az RTL Horvátországot is, a ProSieben.Sat1-ben is jelentős részedést szereztek, és „felvásárlási étvágyuk” úgy tűnik, mit sem csökken…

Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták. Bemutatjuk a győztes pályázatokat.

A hazai mobiltávközlés történetében először a Yettel egy kizárólag digitálisan elérhető, hűségidő nélküli és korlátlan belföldi adatkeretet biztosító előfizetést vezet be Yepp néven, ami teljes mértékben digitalizált ügyfélélményt kínál.

2024-ben is pályázati lehetőség indul azon szerkesztőségek és újságírók számára, akik olyan fontos társadalmi témákat hoznak napvilágra, amelyekre érdemes a nagyközönség figyelmét is ráirányítani.

A volt telekomos vezető, Kovács András Péter irányítja márciustól a Yettel Márka- és marketingkommunikációs Igazgatóságát, és felel a telekommunikációs márka építéséért és marketingkommunikációs tevékenységéért. Korábban az RTL-nél, a TV2-nél és az MTÜ-nél, valamint az ACG-nél is fontos feladatai voltak.