Nettó 980 millió forintos megbízást nyert el Balásy Gyula két cége a Hungary mint turisztikai márka külföldi kommunikációjának megtervezésére és kivitelezésére – számolt be az Alfahír.hu a közbeszerzési értesítő pénteken megjelent hirdetménye nyomán.
A New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. ezért az összegért ügynökségi feladatokat (bannerek, online tartalommenedzsment, e-Direkt marketing, közösségi média, keresőoptimalizálás), médiaügynökségi feladatokat (médiastratégia, médiamix, médiaterv, médiavásárlás, utánkövetés), valamint marketing- és dekorációs eszközök gyártását kell, hogy elvégezze.
A hirdetmény szerint a célországok Ausztria, Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Románia, Németország, Oroszország, Szerbia, Horvátország, Hollandia, Franciaország, az Egyesült Királyság, az Amerikai Egyesült Államok, Kanada és Kína.
A megrendelő Visit Hungary Zrt. (mely a Magyar Turisztikai Ügynökség leányvállalata) a keretösszeg 70 százalékára vállal lehívási kötelezettséget.
Mint arról a Media1 beszámolt, legutóbb néhány hete, október elején nyertek turisztikai kampányok szervezésével és kutatásával foglalkozó kampányokat Balásy Gyula cégei – akkor 12 milliárd forint értékben.
További híreket talál a Media1-en!