A Media1 rendszeres olvasója, András küldött nekünk képet arról, hogyan változott meg a Fidesz-közeli médiaholdinghoz, a kesmás Mediaworkshöz tartozó Ripost című bulvárlap, hogyan zsugorodott össze a lap formátuma.
A lap, mely korábban magát A Nagy Újság szlogennel hirdette, és a termék bevezetésekor az egyébként igen nehezen kezelhető XXL-es méretét termékelőnyként, innovációként kommunikálta, ettől a héttől kisebb, de legalább kezelhetőbb formátumra váltott.
„Azt reméljük a változtatástól, hogy így kényelmesebben forgatható, a hétköznapi életben is könnyen olvasható újságot adhatunk olvasóink kezébe”
– írta a szerkesztőség a megújulás kapcsán.

A kormányközeli bulvárhírek kedvelőinek rossz hír lehet, hogy a Mediaworks egyúttal árat is emelt. A 20 oldalas termék új ára 195 forint lett, ami 34 százalékkal több mint az eddigi 145 Ft.
Az áremelés mindenesetre érdekes, mert korábban Ómolnár Miklós alapító főszerkesztő a Ripost bevezetésekor azt nyilatkozta, hogy
„az akcióújságos célközönségünknél minden forint számít.”

A kormányközeli bulvárnapilap most szlogent is váltott. A Ripost új szlogenje Orbán Viktor miniszterelnök beszédeiből és a focimeccsekről már ismerős lehet: Hajrá magyarok!
Az új szlogen kapcsán azt írták, azért választották ezt, mert benne van a magyarok küzdelme, és kifejezi azt is, hogy a Ripost büszkén helyezi ki a piros-fehér-zöld zászlót.
A Ripostot 2016 decemberében vezette be a magyar sajtópiacra Habony Árpád nem hivatalos miniszterelnöki tanácsadó cége, konkurenciát teremtve a Blikknek és a Borsnak. Ez utóbbi, a Bors később a Riposthoz hasonlóan a fideszes médiaalapítványhoz került.