Employer Branding Magazin

Koronavírus-különszám jelent meg az Employer Branding Magazinból

Az Avantgarde lapjából a megváltozott piaci körülmények miatt olyan járvánnyal foglalkozó kiadás jelent meg, melyből például a járvány pozitív hatásairól lehet olvasni.

A koronavírus-járvány által fenekestül felforgatott körülményekkel foglalkozó szám jelent meg az Avantgarde PR által készített, tavaly óta megjelenő Employer Branding Magazinból. Ebben a járvány pozitív hatásairól írnak.

A szerkesztők szerint a különkiadás fő kérdése, hogy lesz érdemes kommunikálni a munkáltatóknak és mit várhatnak a munkavállalók a koronavírus által előidézett innovációk után. A magazin minden érdeklődő számára elérhető, a fennálló helyzethez igazodva online.

A lapból kiderül például, hogy mire tanítanak a járványok, szó esik a járvány és a CSR (vállalati társadalmi felelősségvállalás) kapcsolatáról, és a krízishelyzetben történő toborzásról.

További hírek a Media1-en!

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások