A DKSZ a Media1-nek ma, szerdán eljuttatott közleményében azt írja, a Digitális Kereskedelmi Szövetség elkötelezett a magyar digitális kereskedelem átalakulásának előmozdítása mellett, és kiemelt célja, hogy olyan magyar e-kereskedőket neveljen, akik sikerei rövid időn belül nemzetközi szinten is láthatóvá válnak.
A szervezeti átalakulás keretében a vezetői csapat új felállással folytatja munkáját.
Bíró Pál, a Google magyarországi vezetője továbbra is a DKSZ elnökeként tevékenykedik.

Madar Norbert, a PwC digitális kereskedelmi területekért felelős vezető menedzsere – korábban a GKID vezető tanácsadója és partnere – alelnöki pozíciót tölt be.

Az operatív vezetői feladatokat – az operatív vezetőség tagjaként – Bogos Boglárka látja el.

Az elnökség továbbá két új taggal bővült.
Egyikük Ocskay László, az Oander Development Kft. ügyvezető igazgatója.

A másik új elnökségi tag Táncsics András, a Boxy Zrt. vezérigazgatója.

„A DKSZ megújult vezetősége elkötelezetten dolgozik azon, hogy a digitális kereskedelem hazai és nemzetközi sikereinek aktív támogatója legyen. Az átalakulás lehetőséget teremt arra, hogy szövetségünk munkáját még erősebb alapokra helyezzük” – hangsúlyozta Bíró Pál, a DKSZ elnöke.
Madar Norbert, a Szövetség alelnöke hozzátette:
„Egy olyan időszakban, amikor az import és a TEMU egyre nagyobb szeletet hasít ki a magyar kereskedelmi és csomaglogisztikai piacból, kiemelten fontos, hogy a digitális kereskedelem területén működő hazai vállalkozások versenyképességét növeljük, és aktívan támogassuk nemzetközi piacra lépésüket. A magyar vállalkozások digitális (verseny)képességének erősítése ugyanis az egész magyar gazdaság dinamikusabb növekedéséhez is hozzájárul. Céljaink elérése végett a DKSZ új vezetése az IVSZ-szel és az Ecommerce Hungary-vel közösen tárgyalásba kezdett a Nemzetgazdasági Minisztériummal egy jövőben szorosabb együttműködés kialakítása érdekében.”
A Digitális Kereskedelmi Szövetséget a magyar digitális kereskedelmi ökoszisztéma meghatározó szereplői alkotják, köztük a DHL Express; Google; PwC; Growww Digital; IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége; Mastercard; Boxy; Oander. A tagság elkötelezett a digitális kereskedelem fejlesztése, a szektor szereplőinek erősítése és az innováció támogatása mellett, hogy hozzájáruljanak a hazai digitális kereskedelem fenntartható növekedéséhez és nemzetközi versenyképességéhez.
**
Az e-kereskedelem aktuális trendjeiről és kihívásairól esett szó nemrégiben a Media1 podcastjában is, melynek vendége volt Zabari István, az Ecommerce Hungary elnöke. Hallgassa meg a beszélgetést ide kattintva!
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.E-kereskedelem trendek és kihívások – Interjú Zabari Istvánnal, az Ecommerce Hungary elnökével