Közép-Európa egyik legnagyobb stratégiai és márkakommunikációs találkozója 2024 őszén Budapestről Berlinbe költözik – közölték lapunkkal a 2023-ban még a budapesti Etele Plázában megrendezett, 23 éves múltra visszatekintő, magyar gyökerekkel bíró nemzetközi konferencia, a Brandfestival szervezői.
A konferencia magyar sikersztori volt mostanáig: a Republic Group 2001 óta rendezte meg Magyarországon. Több mint 2500 előadásra került sor az elmúlt évtizedekben, több mint 13.500 regisztrált vendégük volt és négy kategóriában a világ legjobb konferenciái közé került.

A Republic Group közölte: a 27 éves, számos nemzetközi projektet is felvonultató ügynökségként elkötelezett abban, hogy Európa-szerte képviselje a hazai tudást. Ezért is döntöttek úgy, hogy idén először külföldön rendezik meg az eseményt, ahol szélesebb kört érhetnek el. A folyamatos szakmai edukáció mellett, céljuk a magyar márkák nemzetközi szerepének megerősítése.
„Úgy gondoltuk, 23 év után a BrandFestival megérett arra, hogy a világ egyik legizgalmasabb városába, Berlinbe költözzön. Mind ez idáig a nemzetközi tudást hoztuk el Magyarországra, mostantól pedig kiemelt célunk az is, hogy a hazai specialisták és márkák is felkerüljenek a szakma világtérképére. Büszkék vagyunk rá, hogy ezt a lehetőséget nem csak mi ismertük fel, hiszen számos partnerünk támogat minket a konferencia nemzetközivé válásban. A nagyszabású projektet a német Superbrands-szel, Magyarország Berlini Nagykövetségével, az Intren digitális ügynökséggel és a Republic Grouppal közösen valósítjuk meg” – fogalmazott Barna Tamás, a BrandFestival elnöke.

„A Superbrands a világ legnagyobb márkaértékelési programja, de nekünk is óriási kihívás, hogy először szervezünk szakmai konferenciát a BrandFestivallal, mégpedig rögtön Európa egyik gazdasági fővárosában, Berlinben” – nyilatkozta Wiszkidenszky András, a Superbrands International regionális igazgatója.
A 2024-es konferenciának Berlin egyik legfelkapottabb rendezvényhelyszíne, az Alte Münze ad majd otthont és olyan meghatározó témák kerülnek terítékre mint:
- az európai gazdaság és márkák jövője,
- az innovatív stratégiák megalkotása márka- és vállalkozásfejlesztés szintjén,
- valamint az MI lehetőségeinek kiaknázása a digitális forradalom során.
A tematikát idén is a legaktuálisabb nemzetközi trendek mentén alakították ki a szervezők, emellett pedig a világszínvonalat képviselő magyar brandeknek is teret biztosítanak a programban. Az előadások és panelbeszélgetések mellett a vezető német márkákat Superbrands Germany díjjal tüntetik ki, a szakmázás után pedig a Republic Group szervezésében egy fergeteges afterparty várja a vendégeket – ígérik a szervezők.
A jegyértékesítés április 11-én indul, a lineup is hamarosan elérhető lesz a honlapon.

Az elmúlt években olyan speakerek szakmai tudásából, tapasztalatából inspirálódhatott a konferencia közönsége mint a zaklatás ellen küzdő társadalmi aktivista Monica Lewinsky, a 22-szeres Everest-csúcstartó serpa Ngima Nuru, valamint a nemzetközileg elismert pszichológus, a flow-élmény pszichológiájának atyja Csíkszentmihályi Mihály. A 2022-es rendezvény 4 kategóriában is a világ legjobbjai közé került a londoni Conference & Events Awards díjátadón.
Az elmúlt évek Brandfestivaljairól itt érhetik el a Media1 tartalmait.
Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.