A Netflix, a Max és a Disney után most már az Amazon is bevezeti a reklámokat – írja a Variety.
A tervek szerint év elején érkezik a változás. Ez persze nem jelent teljes váltást, hanem új előfizetési modellek lesznek elérhetők, a cég pedig azt ígéri, óránként négy percnél kevesebb reklámmal kell számolniuk az előfizetőknek.
A változást először az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Németországban és Kanadában vezetik be 2024 elején, őket követi majd Franciaország, Olaszország, Spanyolország, Mexikó és Ausztrália.
„2024-ben nem változtatunk a Prime-tagság jelenlegi árán. Új, hirdetésmentes (kivéve az élő sporteseményeket, ahol továbbra is lesz reklám) opciót is kínálunk havi 2,99 dollár felár ellenében az Egyesült Államok Prime előfizetői számára, és egy későbbi időpontban jelentjük be az árakat más országokban” – áll az Amazon oldalán, hozzátéve, hogy ez a változás teszi lehetővé, hogy nagyobb projektekbe is belevágjanak.
Az Amazonnak tulajdonképpen most is van hasonló szolgáltatása: a Freevee ugyanis reklámokból tartja fenn magát, hiszen itt úgy ajánlanak filmeket és sorozatokat, hogy pénzt nem kell értük adni, viszont bármikor érkezhetnek a reklámok.
A médiahatóság adatain is látszik, hogy a magyarok körében is kezdi a streaming lenyomni a tévézést
A Disney+ is véget vetne a jelszómegosztásnak, Amerikában árat is emelnek
További híreket érhet el a Media1.hu oldalon. Követhet bennünket Facebookon is.