Különleges nemzetközi programhoz csatlakozott a 24.hu hírportál, és vele együtt a Central Médiacsoport is – áll a cég közleményében. A Google News Initiative és a Financial Times közös kezdeményezése révén idén is útnak indul a Digital Revenue Launchpad EMEA, amelynek célja felzárkóztatni a lapkiadókat a világ minden tájáról a jelenkor kihívásaival kapcsolatban, megosztani a tudást, stratégiát alkotni és megújítani a lapok előfizetési modelljét.
A programra nyolc lapkiadót választottak ki az európai, közel-keleti és afrikai régiókból pályázók közül, ezek közül lett egyik az 24.hu, aminek a munkatársai aktív kapcsolatban is állnak a többi nyertessel a következő hónapok során.
„A kiadók közti kapcsolatépítés mellett a program céljai közt szerepel, hogy a résztvevők alapot készítsenek egy megújult, hosszú távon fenntartható bevételi modell implementálásához. Ennek kialakításához szükséges az alapos, stratégiai tervezés, amelynek köszönhetően a modell a bevezetést követően rugalmasan alkalmazkodhat az újabb piaci trendekhez. A projekt keretében a 24.hu-nál, azt is megvizsgáljuk, milyen korszerű módszerek segíthetnek bennünket az olvasói elköteleződés fejlesztésében, és ezt milyen formában lehet bevétellé formálni”
– mondta el az együttműködés kapcsán Bognár Bálint digitálisüzletág-igazgató.

A program előkészítői fázisában a 24.hu egy olvasói kérdőívet tett közzé, amely mentén a program koordinátorai megvizsgálhatják többek közt a lap jelenlegi követői bázisának előfizetési hajlandóságát. A továbbiakban interjúkkal, workshopokkal és inspiráló médiapiaci szakértők bevonásával folytatódik a munka, amely várhatóan a nyár végéig tart majd.
Bekerül a 24.hu és a Nők Lapja főszerkesztője a Central Médiacsoport döntéshozó testületébe
További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.