A 24.hu logója

A 24.hu csatlakozott a Financial Times és Google News Initiative közös programjához

A Google és a Financial Times programja lapkiadókat segít felzárkózni.

Különleges nemzetközi programhoz csatlakozott a 24.hu hírportál, és vele együtt a Central Médiacsoport is – áll a cég közleményében. A Google News Initiative és a Financial Times közös kezdeményezése révén idén is útnak indul a Digital Revenue Launchpad EMEA, amelynek célja felzárkóztatni a lapkiadókat a világ minden tájáról a jelenkor kihívásaival kapcsolatban, megosztani a tudást, stratégiát alkotni és megújítani a lapok előfizetési modelljét.

A programra nyolc lapkiadót választottak ki az európai, közel-keleti és afrikai régiókból pályázók közül, ezek közül lett egyik az 24.hu, aminek a munkatársai aktív kapcsolatban is állnak a többi nyertessel a következő hónapok során.

„A kiadók közti kapcsolatépítés mellett a program céljai közt szerepel, hogy a résztvevők alapot készítsenek egy megújult, hosszú távon fenntartható bevételi modell implementálásához. Ennek kialakításához szükséges az alapos, stratégiai tervezés, amelynek köszönhetően a modell a bevezetést követően rugalmasan alkalmazkodhat az újabb piaci trendekhez. A projekt keretében a 24.hu-nál, azt is megvizsgáljuk, milyen korszerű módszerek segíthetnek bennünket az olvasói elköteleződés fejlesztésében, és ezt milyen formában lehet bevétellé formálni”

– mondta el az együttműködés kapcsán Bognár Bálint digitálisüzletág-igazgató.

Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitális üzletágának igazgatója
Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitális üzletágának igazgatója. Fotó: Central

A program előkészítői fázisában a 24.hu egy olvasói kérdőívet tett közzé, amely mentén a program koordinátorai megvizsgálhatják többek közt a lap jelenlegi követői bázisának előfizetési hajlandóságát. A továbbiakban interjúkkal, workshopokkal és inspiráló médiapiaci szakértők bevonásával folytatódik a munka, amely várhatóan a nyár végéig tart majd.

Bekerül a 24.hu és a Nők Lapja főszerkesztője a Central Médiacsoport döntéshozó testületébe

A sajtószabadság elleni támadásként értékeli a 24.hu tulajdonosa elleni NAV-nyomozást az EU által finanszírozott jelentés

Top24 néven interaktív toplistaoldalt indított a 24.hu

A 24.hu munkatársa kapta az idei Transparency-Soma díjat

További hírek érhetők el a Media1-en. Követhet minket Facebookon is.

 

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások