refresher címlap

Elindult a Refresher, a Central Médiacsoport fiatalokat célzó új portálja

Csehországban és Szlovákiában már erős brandről van szó, az ígéretek szerint a magyar nyilvánosságba is új színt hoznak.

Elindult a Central Médiacsoport még júniusban beharangozott új márkája, a Refresher. Az online magazin hangsúlyozottan a modern generációt célozza meg, a kreatív stáb élén a Nosalty főszerkesztője, Hering András áll.

Bár a tartalom magja a honlapon érhető el, négy másik platformon, tehát YouTube-on, Instagramon, TikTokon és a Facebookon is jelen lesznek.

„Szupererőnk abban rejlik, hogy nyitottak vagyunk a világra, van róla véleményünk. Minden tekintetben progresszív médiumként azon millenniumi és Z-generációs fiataloké vagyunk, akik nem fekete-fehéren látják a világot, van véleményük, bátran és kulturáltan érvelnek és osztják meg véleményüket másokkal. Akiket érdekel, merre tart a világunk, érzékenyen reagálnak a társadalmi kérdésekre, szívesen adnak hangot azoknak az értékeknek, amelyekre maga a Refresher is épül: tisztesség, tényszerűség, emberközpontúság, erőszakmentesség, kisebbségi csoportok védelme és támogatása, tolerancia, ökológiával vagy a jövőnkkel kapcsolatos felelősségteljes megközelítés. Mindezt a modern generáció hangján, szórakoztatva írjuk és mutatjuk meg”

– nyilatkozta Hering András, aki azt is hozzátette, a szerkesztőség ugyancsak lehetőséget lát abban, hogy olyanok számára is hangot adjon, akiknek korábban nem volt esélyük megszólalni. Az ígéret (és a szlovák nyelvű testvérlapban látottak) szerint a Refresher mindenféle témával foglalkozik majd, de az indulás utáni első napokban még főleg az életmód típusú cikkek uralják a címlapot.

A Refresher Szlovákiában és Csehországban már erős brandnek számít a fiatalok közt, a Central Médiacsoport pedig jelentős tulajdonrészt vásárolt a cseh és a szlovák piacon a márkát több éve üzemeltető Refresher S. A nevű cégben.

Új lapot indít Refresher néven a Central Médiacsoport

Az ígéret szerint a kiadvány egyedi módon közelít a hirdetési megoldásokhoz a célközönség elérése érdekében: natív együttműködést kínálnak a partnerek számára, amellyel képesek lesznek garantálni a hirdetők számára a célcsoport élmény szintű elérését. Az ígéret szerint személyesen épp úgy jelen lesz a márka a zenei fesztiválokon is, mint az aktuálisan legnépszerűbb közösségi médiában.

Az impresszum szerint Hering Andráson kívül nyolc tartalomgyártóval fut a Refresher.

További hírek érhetők el a Media1-en.

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások