fbpx

fiatalok

A Refresher márka logója

Új lapot indít Refresher néven a Central Médiacsoport

A hamarosan induló új online lap célcsoportja a Z-generáció. A termék elindításához kapcsolódóan egy cseh cégben tulajdonrészt is vásárol a Varga Zoltán nevével fémjelzett Central Médiacsoport.

állásinterjúra várakozó fiatalok

Kijött a lista arról, mely vállalatok a magyar fiatalok körében a legvonzóbbak és milyen szempontokra figyelnek munkahelyválasztáskor

A PwC 2021 Legvonzóbb Munkahelye Díjakat összesen tíz iparági, valamint egy összesített kategóriában osztották ki. A PwC listájából az is kiderül, hogy mely telekommunikációs és médiacégek idehaza a legvonzóbbak a 16 és 28 év közötti válaszadók között, valamint az is, hogy mely tényezők a legfontosabbak a munkahelyválasztáskor a pénz mellett.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások