Vodafone felirat.

Zökkenőkkel, de újra elérhető a Vodafone Magyarország ügyfélszolgálata

Lezárult az ügyfélszolgálati rendszereket érintő informatikai átállás és az ezzel járó újabb több napig tartó leállás a távközlési szolgáltatónál.

Mint arról a Media1 is beszámolt, a Vodafone Magyarország július 11-16. között informatikai átállást végzett – ez a cég mai, hétfői közleménye szerint a tervezett időszakban sikeresen megtörtént és lezárult.

Mint ma írták, az ügyfelek ismét minden ügyintézési, értékesítési és egyéb érintett speciális szolgáltatást elérnek. Az átállásnak köszönhetően a Vodafone ügyfelei a továbbiakban az új ügyfélkiszolgáló rendszert vehetik igénybe, amely egyaránt elérhető a szolgáltató weboldalán az önkiszolgáló felületen, valamint a MyVodafone applikációban.

A Vodafone közlése szerint az átállás gyakorlatilag a 2019-ben megvalósult Vodafone-UPC felvásárlás utolsó lépése volt.

Eközben a HWSW arról írt, hogy még ma, hétfő délelőtt is voltak problémák a Vodafone rendszerével. Ezt a szolgáltató is elismerte a lap érdeklődésére, némiképp ellentmondva saját, az átállás sikerességéről szóló közleményével.

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: stock / Depositphotos

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások