Cosmopolitan

Itt a vége? Felfüggesztették a Cosmopolitan működését Milkovics Pál vezérigazgató távozása után

Hetek óta nincs új tartalom a Cosmopolitan magyarországi internetes oldalán, ráadásul a nyomtatott magazint is hiába várja olvasója. A néhány héttel ezelőtt vezérigazgató-váltáson átesett Michaeli, Schwartz & Brit Media kiadót kérdezte a Media1 az okokról.
Mediamap közterületi médiafoglaló rendszer

Újjászületik a közterületi reklám

A MediaMap platformja megszünteti az Out-of-Home (OOH) piac legnagyobb akadályait: az áttekinthetetlenséget és a bonyolult foglalási folyamatokat. Felhasználóbarát térképes felületével, készletinformációival és aggregált kínálatával a kisebb és közepes vállalkozások versenyképes pozícióba kerülhetnek a fogyasztók figyelméért folytatott harcban. (x)

Tovább a részletekért »

Olvasói levél érkezett a napokban a Media1.hu-hoz, amiben azt kérdezte egyik olvasónk, vajon miért nem frissül április közepe óta a Cosmopolitan.hu és miért nem jelenik meg a nyomtatott lapszám. A női márkát 2022 májusában, nagy sajtóvisszhang mellett szerezte meg az akkor még Milkovics Pál vezette Michaeli, Schwartz & Brit Media a licenc külföldi tulajdonosától.

A médiacég – melynek egyik tulajdonosa Schabtai Michaeli, Rogán Antal régi barátja – a márka átvételével borsot tört a versenytárs Central Médiacsoport orra alá is, mely korábban a Cosmopolitan kiadója volt Magyarországon. Milkovicsék a Cosmót nem csak online, de nyomtatásban is megjelentették.

Kajdi Csaba a Cosmopolitan mozgó címlapsztárjaként és főszerkesztőjeként
Kajdi Csaba a Cosmopolitan mozgó címlapsztárjaként és főszerkesztőjeként

Idén március 20-án Milkovics Pál, a médiavállalat vezérigazgatója megerősítette a Media1-nek, hogy távozik a posztjáról és külföldön folytatja tovább pályafutását.

Nem telt el sok idő a vezérigazgató távozása után, leállt a Cosmopolitan.hu szerkesztősége a frissítésekkel. A portálon április 19. óta tényleg nincsen új tartalom, és aznap is csak egy új horoszkóp jelentette az új tartalmat.

Szüneteltetik a Cosmopolitant a kiadó újratervezése miatt

A Media1 érdeklődésére a vállalat a következő magyarázatot küldte:

 „Az elmúlt hónapokban lezajlott vezetőváltás miatt a kiadó piaci és gazdasági alapon újratervezi a működését, ezalatt a Cosmopolitan márka megjelentetését átmenetileg szünetelteti. A kiadó többi termékére várhatóan az eddiginél is nagyobb hangsúly kerül, további újítások és fejlesztések várhatóak.”

A Michaeli, Schwartz & Brit Mediához egyébként olyan márkák tartoznak mint a 168.hu, a Neokohn.hu, az ELLE, a Cosmopolitan, a Jazzy és a Klasszik Rádió, emellett kisebbségi tulajdonrészük van a Klubrádió Zrt.-ben is. Korábban a Michaeli, Schwartz & Brit Media adta ki a Pesti Hírlapot és 168 óra nyomtatott kiadását is, de ezeket szintén gazdasági okokra hivatkozva becsukták 2022-ben. Milkovicsék akkor még csak felfüggesztést emlegettek, de már akkor sejthető volt, hogy ez egyben a közéleti lap végét jelenti majd.

 

Lemondott Milkovics Pál, a 168 Óra társtulajdonosa és a kiadó vezérigazgatója

Távozik Ilku Miklós, az Index egyik főszerkesztő-helyettese

Lemondott az atv.hu idén év elején kinevezett főszerkesztője

 

Még több hír érhető el a Media1-en. Megtalálhat minket Facebookon is. Feliratkozhat napi hírlevelünkre is.

 

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások