Néhány héttel ezelőtt publikálta a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a legújabb médiatorta és kommunikációs torta adatokat, amelyekből sok minden kiderült a magyar reklámipar és a kommunikációs ipar aktuális helyzetéről. Milyen helyzetben van a digitális (online) média, a TV, a rádió, a nyomtatott sajtó, a mozireklám és a többi kapcsolódó terület? Milyen kihívások előtt állnak a médiatulajdonosok?
A Media1 tizennégy rádióban is hallható podcastműsorában az adatok kihirdetése után felhívtuk Gulyás Jánost, az MRSZ elnökét, akivel részletesen is átbeszéltük mindazt, ami a statisztikai számok mögött meghúzódik. Szóba került a reklámadó és a szektorban foglalkoztatottakról is kiderült néhány fontos adat, és átbeszéltük azt is, hogy régiós és nemzetközi viszonylatban hogy áll Magyarország.
A teljes beszélgetés elérhető az alábbi lejátszó segítségével.
A beszélgetéshez kapcsolódó részletes hírt is olvasóink figyelmébe ajánljuk.
Megint elvitte a magas infláció a magyar reklámpiac növekedését az MRSZ Médiatorta adatok szerint
Amennyiben még nem tette, iratkozzon fel a Media1 RSS csatornájára, hiszen így nem marad le a legújabb tartalmainkról! Ha csak a podcastra kíváncsi, feliratkozhat Spotify és iTunes csatornáinkra is. A Media1 podcast- és rádióműsorával többek között az alábbi rádiókban is találkozhat minden héten:
- Budaörs Rádió (Budapest FM 104,8 MHz)
- Balaton Rádió (Siófok FM 88,7 MHz)
- Alpha Rádió (Székesfehérvár FM 88,9 MHz)
- Maxi Rádió (Gyöngyös FM 92,4 MHz)
- Mega Rádió (Békéscsaba FM 98,4 MHz, Orosháza FM 90,2 MHz, Gyula FM 90,5 MHz)
- Csaba Rádió (Békéscsaba FM 88,9 MHz)
- Radio-B (online rádió)
- Hobby Rádió (online rádió és egyes kábelszolgáltatók set-top-boxain)
- Radio N Café (online)
- Pannónia Rádió (online)
- Menő Rádió (online)