A Central Médiacsoport és a Central Digitális Média Kft. bejárata

Új piacra lépett be a Central Médiacsoport

Egy internetes oldal felvásárlásával belépett a digitális szórólapok piacára a Central Médiacsoport.

A Startlap portfóliójába került az Akciós-Újság.hu, amelyet nemrég vásárolt meg a Central Médiacsoport. A lapkiadó célja, hogy belépjen a digitális szórólapok piacára, amellyel nemcsak olvasók tízezreit tudják kiszolgálni, de a papír alapú újságok felváltásával hosszútávon a környezeti terhelés csökkentéséhez is hozzájáruljon – olvasható a mai, keddi közleményükben.

A Media1.hu-nak küldött közleményben úgy fogalmaz a Varga Zoltán érdekeltségében lévő Central Médiacsoport, hogy kategóriájának kiemelkedő szereplőjét vásárolta meg.

Akciós-újságok.hu
Akciós-újságok.hu

Az Akciós-Újság.hu egyszerűen használható, folyamatosan frissülő katalógusa a legnagyobb áruházak szórólapjait gyűjti össze online felületen. A kiadvány egyszerre nyújt segítséget az olvasók számára azzal, hogy könnyedén tájékozódjanak az üzletek árváltozásairól, miközben egy fontos lépést tesz annak érdekében, hogy digitálisra váltsa a papíralapú szóróanyagok terjesztését.

Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitális üzletágának igazgatója
Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitális üzletágának igazgatója. Fotó: Central

„Kialakulóban lévő piac legnagyobb szereplőjét vásároltuk meg, hiszen egy jelentős, napi több mint húszezer olvasót számláló oldalról beszélünk az Akciós-Újság.hu esetében. Az igazán fontos munka azonban csak most kezdődik; a termék és maga a digitális szórólappiac nagy fejlődés előtt áll, a most kibontakozó átalakulás új szereplőket fog behozni az online hirdetési piacra.  A legfontosabb rövidtávú célunk az, hogy minél hamarabb továbbfejlesszük a terméket és megkerülhetetlen szolgáltatást építsünk fel mind a hirdetőink, mind az olvasóink számára” – mondta Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitális üzletágának vezetője.

A Central Médiacsoporthoz tartozik a 24.hu, a Nők Lapja, a Story magazin, az NLC, a Vezess.hu, a Startlap, a Házipatika és több más nyomtatott és online termék.

Másfélszeresére nőtt a 24.hu és a Nők Lapja kiadójának nyeresége

Többségi tulajdonossá válik a Fidesz-közeli elitképző a Libriben

A 24.hu csatlakozott a Financial Times és Google News Initiative közös programjához

További hírek érhetők el a Media1.hu oldalon. Megtalálhat minket Facebookon is.

Borító: A Central Médiacsoport és a Central Digitális Média Kft. bejárata. Fotó: Ladányi András / Media1 / archív

Ne maradjon le a híreinkről, iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások