fbpx
Mikrofon egy rádióstúdióban.

Összefogott a médiahatóság és a Helyi Rádiók Országos Egyesülete

Az NMHH és a HEROE kooperációjának keretei között tervben van az egyesület új weboldalának létrehozása, ahol híreket, infografikákkal színesített kutatási anyagokat és tanulmányokat, valamint a HEROE aktuális tevékenységeit bemutató tartalmakat szeretnének közzétenni.

Együttműködésre lépett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) és a Helyi Rádiók Országos Egyesülete (HEROE) a helyi rádiók hallgatottságának növelése érdekében – közölte az NMHH kommunikációs igazgatósága.

Az MTI-hez eljuttatott közleményükben azt írták: a közös munka célja a helyi rádiókat és rádiózást támogató szakmai tevékenység, továbbá a helyi rádiózás médiafogyasztásban betöltött szerepének tudatosítása, erősítése. Az együttműködés fókuszában szakmai rendezvények, eszmecserék, képzések szervezése és szakmai kiadványok létrehozása áll.

A közlemény szerint az együttműködés keretében egy októberben, Kecskeméten megrendezett, közös konferencián amellett, hogy a szakmai előadások hangzottak el, az NMHH szakmai konzultációval és tanácsadással segítette a helyi rádiók munkáját.

Helyi Rádiók Országos Egyesülete (HEROE).

A rendezvényen Nagy Gergely, a Scores Group kutatási vezetője beszámolt az NMHH megbízásából készült rádiós közönségmérésről, ismertette a helyi rádiók legfrissebb hallgatottsági eredményeit. Prezentációjából kiderült, hogy a helyi rádiók töretlenül népszerűek a megyei jogú városokban és a kisebb helyi vételkörzetekben is. Gerendi Zsolt, az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) főtitkára bemutatta az NMHH-val szintén szerződéses kapcsolatban álló ÖRT működését, továbbá beszélt a testület elvi állásfoglalásainak gyakorlatáról és a rádiós reklámok, támogatások esetén leggyakrabban elkövetett hibákról.

Müller Pál, a „Miért Rádió?” egyesület projektmenedzsere elmondta, hogy az általa képviselt rádiópiaci összefogás fő célja a döntéshozók figyelmének ráirányítása a rádióban mint hatékony marketingkommunikációs eszközben rejlő lehetőségekre. Szó esett az iparági összefogás, az Atmedia és az NMHH nemrégiben indult közös kutatásáról is, amely a fiatalok rádióhasználati szokásait és motivációit helyezi górcső alá.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) budapesti, Ostrom utcában található épületének homlokzata
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) budapesti, Ostrom utcában található épületének homlokzata. Fotó: Szalay Dániel / Media1

Szikora Róberttel együtt dícsérte a rádiózást Tiszttartó Titusz, Rákóczi Feri, a Coca-Cola egyik igazgatója és több más szakember a Nagy Rádiós Napon

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: stock / Depositphotos.
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások