fbpx

önszabályozó reklám testület

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) vezetősége: Gerendi Zsolt főtitkár, Molnár Kálmán elnök és Fazekas Ildikó igazgató. Forrás: ÖRT.

Tisztújítást tartott az Önszabályozó Reklám Testület

A hazai reklámgyakorlat önszabályozó elveinek kialakítását végző szervezet idei közgyűlésen az elmúlt év beszámolója és a jövőbeni tervek, valamint a költségvetés áttekintése mellett tisztújításra is sor került, melynek keretében az ÖRT jelenlegi vezetőit megerősítette pozíciójukban a szervezet közgyűlése.

Mikrofon egy rádióstúdióban.

Összefogott a médiahatóság és a Helyi Rádiók Országos Egyesülete

Az NMHH és a HEROE kooperációjának keretei között tervben van az egyesület új weboldalának létrehozása, ahol híreket, infografikákkal színesített kutatási anyagokat és tanulmányokat, valamint a HEROE aktuális tevékenységeit bemutató tartalmakat szeretnének közzétenni.

Fazekas Ildikó átveszi a Tonk Emil Életműdíjat.

Életműdíjat kapott Fazekas Ildikó

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) vezetője kapta idén a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Tonk Emil Életműdíját.

Telefonozó gyerekek

Gyerekszereplők a digitális reklámokban: ajánlást adott ki az ÖRT

A digitális világban már nem csak felhasználóként, de aktív szereplőként is jelen vannak a gyermekek – gyakran a reklámokban is, influencerként és influencer gyermekeként. Mire ügyeljenek a megbízók, hogy jogszerűen, etikusan, a gyermekek emberi méltóságát és digitális lábnyomát is figyelembe véve járjanak el? Erről adott ki ajánlást az Önszabályozó Reklám Testület a Hintalovon Alapítvánnyal együttműködve.

Az Önszabályozó Reklám Testület 30 tagvállalata vállalást tett a sokoldalú emberábrázolásért a reklámokban

Nem csak fiatal és szép fehér emberek lesznek Magyarországon a reklámokban

Az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára szerint a reklám is hat arra, hogy az emberek mit tartanak szépnek és a környezetük elfogadható elemének, ezért is véli pozitívnak, hogy a reklámpiac több szereplője is tenni próbál a reklámjaik segítségével, hogy elfogadóbb legyen a társadalom.

Az IPM (Interpress magazin) ajánlata a koronavírus járvány alatt a maszkkal

Koronavírus: A maszkhiányt meglovagolva toboroz előfizetőket az egyik hazai kiadóvállalat a magazinjaira

A koronavírus-világjárvány miatti felfokozott hangulatot és a magyarországi maszkhiányt meglovagolva, nem szokványos módon próbálja népszerűsíteni a CHIP Magazint és az IPM-et a kiadója. A vállalat ügyvezetője nem tartja aggályosnak a dolgot, szerinte ez ajándék a lapelőfizetés mellé, pedig így jóval drágább előfizetni az újságra.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások