önszabályozó reklám testület

Az Önszabályozó Reklám Testület 30 tagvállalata vállalást tett a sokoldalú emberábrázolásért a reklámokban

Nem csak fiatal és szép fehér emberek lesznek Magyarországon a reklámokban

Az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára szerint a reklám is hat arra, hogy az emberek mit tartanak szépnek és a környezetük elfogadható elemének, ezért is véli pozitívnak, hogy a reklámpiac több szereplője is tenni próbál a reklámjaik segítségével, hogy elfogadóbb legyen a társadalom.

Az IPM (Interpress magazin) ajánlata a koronavírus járvány alatt a maszkkal

Koronavírus: A maszkhiányt meglovagolva toboroz előfizetőket az egyik hazai kiadóvállalat a magazinjaira

A koronavírus-világjárvány miatti felfokozott hangulatot és a magyarországi maszkhiányt meglovagolva, nem szokványos módon próbálja népszerűsíteni a CHIP Magazint és az IPM-et a kiadója. A vállalat ügyvezetője nem tartja aggályosnak a dolgot, szerinte ez ajándék a lapelőfizetés mellé, pedig így jóval drágább előfizetni az újságra.

Stockholm

Az önszabályozás jövője volt a téma Stockholmban

Az európai önszabályozó szervezetek 25 országának képviselője három napon át tanácskozott a svéd fővárosban. A rendezvényen a magyar Önszabályozó Reklám Testület vezetői is részt vettek.

CBA Piros

Az MRSZ is bírálja a CBA Piros Icukáját

A Magyar Reklámszövetség arra figyelmezteti a reklámszakma képviselőit, hogy tartózkodjanak az öncélú és túlzott, túlzottan szexuális utalású tartalmaktól és a nők, a nemiség ilyen formában való felhasználásától. Az Önszabályozó Reklámtestület vizsgálódik.