fbpx
Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója a 2022 őszén bevezetendő új arculat mellett

Megerősítették, hogy exkluzív tartalmakkal RTL+ néven saját fizetős streamingszolgáltatást indít az RTL Magyarország

A Media1 információi szerint a felületen már az induláskor 3-4 ide gyártott exkluzív sorozat lesz látható.

Interjút adott az RTL Magyarország 25. születésnapja alkalmából az rtl.hu-nak Vidus Gabriella, a tévétársaság vezérigazgatója.

A beszélgetés során Vidus megerősítette a Media1 korábbi értesülését, miszerint az RTL Klub nevéből október 22-től, szombattól tűnik el a „Klub” szócska.

Az RTL magyarországi maradásának egyik pilléreként pedig bejelentette, hogy hamarosan belépnek egy számukra új piacra, „ennek a befektetésnek a mértéke pedig egy országos tévécsatorna elindításával vetekszik”.

Mint mondta, az RTL Magyarország RTL+ néven saját, előfizetéses, reklámmentes streamingszolgáltatást indít.

Hozzátette: a platformon kizárólag arra készülő, exkluzív tartalmak lesznek.

„Ezek tárháza pedig rendkívül széles lesz, a saját gyártású és vásárolt fikciótól kezdve a dokumentumon át a realityig terjed majd az RTL+ tartalmi kínálata. 12 exkluzív tartalom érkezik majd az első 12 hónapban”

– mondta a vezérigazgató, aki azt is elárulta, hogy három csomagot kínálnak majd, és ebből kettő RTL Most és a RTL Most+ néven már ismert.

(Arról, hogy konkrétan milyen exkluzív sorozatok lesznek az RTL+ szolgáltatásban induláskor, korábbi hírünkben olvashatnak.)

Jönnek az RTL Original-tartalmak

„Megmarad tehát az RTL Most funkciója, hogy regisztráció után rövid ideig bárki visszanézheti a lineáris tartalmaink egy részét, és az RTL Most+ által nyújtott funkció is, ami jelenleg szinte minden lineáris előfizetőnek a rendelkezésére áll” – fogalmazott, hangsúlyozva, hogy az új streaming felületen a helyi tartalom lesz a hangsúlyos.

„Ám nem csak ezzel készülünk, behozunk olyan úgynevezett RTL Original tartalmakat is, amelyek a magyar nézők számára teljesen újak lesznek, hiszen a német és a holland testvérvállalataink is a streamingre gyártják ezeket. Ilyen például a Sissi című sorozat, ami a német RTL+-nak az egyik zászlóshajója, de jön a Mocro Maffia vagy a Faking Hitler – ugyancsak népszerű sorozatok. Az RTL+-on lesz tehát exkluzív európai és amerikai tartalom is, de a fő sajátosságot a helyi tartalmak jelentik”

– hangsúlyozta Vidus.

Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója prezentál az RTL+ felületről korábban.
Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója prezentál az RTL+ felületről korábban.

Megnőttek a működési költségek

Az interjú során szóba került a hirdetési piac várható szűkülése, az infláció és az elszabadult energiaárak témaköre is.

„Az inflációt illetően azt látom, hogy egyelőre mindenkinek saját válaszai vannak rá. Jelen pillanatban annyira kiszámíthatatlan a mértéke, ahogy az egész gazdasági környezet is, hogy szerintem most minden piaci szereplő inkább rövid távú döntéseket fog hozni. Én sem vagyok optimista, de nem szeretnék túlzottan borúlátó sem lenni. Az első három negyedévben a magyar reklámpiac nagyon jó teljesítményt mutatott, az utolsó negyedévben látunk visszafogottabb számokat. Természetesen a jövő évi várakozások konzervatívak. Emellett pedig a működési költségeink is jelentősen megnőttek, az energiaárak megugrása miatt az eddigi pár száz milliós költségből pár milliárdos kiadás lett. És ott van még a forintárfolyam-ingadozás is, amiről keveset beszélünk, de szintén nagy érvágás nekünk”

– mondta Vidus Gabriella az rtl.hu-nak.

Frissítés 17:23

Hírünk után nem sokkal Kolosi Péter, az RTL Magyarország programigazgató vezérigazgató-helyettese további részleteket is elárult a hamarosan induló streamingszolgáltatás tartalomkínálatáról, erről különálló hírünkben olvashatnak.

Ki vagy te?, Gyertek át!, Mellékhatás, Faking Hitler, A Király, Sisi, On The Spot –itt vannak a részletek az RTL+ néven induló fizetős streamingszolgáltatásról

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója a 2022 őszén bevezetendő új arculat mellett.  Fotó: Gerencsér Anna / RTL Magyarország.
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások