Folyamatosan nem csak mérve, de publikálva is lesz a Netflix műsorainak a nézettsége, miután a streamingplatform leszerződött a Barb (Broadcasters’ Audience Research Board) nevű közönségméréssel foglalkozó ügynökséggel – írta a 444 a BBC híre nyomán.
Az így keletkezett nézettségi adatokhoz novembertől a hirdetők, a versenytársak és az újságírók is hozzáférnek majd.
Ez azért jelentős lépés, mert a Netflix eddig csak néhány sikerműsorának publikálta a nézettségi mutatóit. A cég vélhetően azért dönthetett a változás mellett, mert mint azt megírtuk, a jövőben egy reklámokkal támogatott előfizetési szintet vezetnek be. A reklámok hossza óránként 4 perc lesz, de emellett ebben a csomagban állítólag olyan funkciók sem lesznek elérhetők mint az offline megtekintés.
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!