fbpx
Bartók Rádió.

Átalakul a Bartók Rádió

Több ponton is megváltozik a műsorrend a klasszikus zenéket játszó állami rádióban.

A MédiaKlikk szerint minden hétköznap reggel 6 órától 9 óráig Bősze Ádám várja majd a hallgatókat a Muzsikáló reggelben.

Ezt követően hétfőtől szerdáig Becze Szilvia, csütörtökön és pénteken Fellegi Lénárd lesz a Muzsikáló délelőtt műsorvezetője.

A Muzsikáló délután 15 órától 18 óráig tart majd; hétfőnként Fülei Balázs zongoraművésszel, szerdánként Kovács Sándor zenetörténésszel, heti váltásban keddenként, csütörtökönként és péntekenként pedig Bolla Milán és ifj. Bazsinka József műsorvezetőkkel találkozhatnak majd.

A Bartók Rádió stúdiója.
A Bartók Rádió stúdiója. Fotó: M1 / adáskép

Hétköznapokon 18 órától tematikus műsorokat sugároznak majd a közmédia komolyzenei rádiójában: hétfőn és szerdán a Mesterek órája (kibővülve, összesen heti négy résszel – további műsorok szombaton 11 órától, illetve vasárnap 17:30-tól), kedden a Muzsikuslegendák (ismétlés vasárnap 18:30-tól), csütörtökön az Új Zenei Újság (ismétlés vasárnap 22 órától), pénteken pedig a Súgólyuk (ismétlés szombaton 10 órától) lesz hallható.

Változatlan az Évfordulók, az Összhang, a Musica Sacra és Arckép című műsorok adásidőpontja, de az ismétlésüket délelőttönként 11:30-tól sugározzák majd, továbbá Énekelj velünk! című kórusmagazin is 11:30-tól kezdődik péntekenként.

Mint arról a Media1 beszámolt, szeptembertől a közmédia egy másik rádiójának, a Petőfi Rádiónak is megújul a műsorrendje.

Elnémul a Tilos Rádió szeptember 3-án éjféltől a megszokott budapesti frekvenciáján

„A Pitbullal” való feszültségek vezettek el Németh Balázs közmédiás távozásához

Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!

További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!

Borító: a Bartók Rádió logója. Fotó: MTVA / YouTube
Teads

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája? (x)

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés? Az elmúlt néhány évben, ahogy a vásárlás egyszerűbbé és gyorsabbá vált, a reklámipar konszolidálódott, a hirdetők egyre nagyobb közönséget szerettek volna megszólítani, ám mindez a minőség rovására ment. A Teads erre egy saját mesterséges intelligencia-rendszer fejlesztésével válaszolt, amely milliszekundumok alatt képes eldönteni, hogy egy adott felhasználónak mikor és milyen hirdetést jelenítsen meg a rendszer.

Tovább a részletekért »
Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások