reklámszakma

médiatorta 2019 és 2020 prognózis

Brutális visszaesésre számít 2020-ra a koronavírus miatt a Magyar Reklámszövetség

A Magyar Reklámszövetség és társszervezetei közzétették a 2019-es magyar reklámtorta adatait és azt, hogy mire lehet számítani 2020-ban. A tavalyi dinamikus növekedés után 38 százalékos visszaesést várnak a média- és kommunikációs piacon, ami azonnali kormányzati intézkedéseket igényel. A most közzétett 2019-es reklámtorta kutatásban tavaly is az online reklámpiac hasította ki a legnagyobb szeletet, megint maga mögé utasítva a televíziós szektort. Íme a számok részletesen és a kapcsolódó nyilatkozatok.

gyász, halál

Meghalt Takács Ildikó

A hazai és nemzetközi reklámszakma emblematikus alakját 79. évében, pénteken érte a halál.

Ügynökségek Éjszakája

Jön az Ügynökségek Éjszakája

Szakmának és közönségnek egyaránt szól az esemény, az egyetemistáknak, főiskolásoknak szervezett túrákat is indítanak.